Breaking

Monday, 2 April 2018

OST SINETRON ORANG KETIGA Lirik Lagu Sebuah Rasa Nyanyian Agnes Monica tentang dilema kehadiran orang ketiga



Ost Sinetron Indonesia berjudul Orang Ketiga. Lirik Lagu Sebuah Rasa Nyanyian Agnes Monica

Asslamualaikum. Sejak beberapa hari ni, Cik Rose terperangkap dengan lagu Sebuah Rasa nyanyian Agnes Monica. Mulanya Cik Rose mencari lagu Kotak, iaitu Masih Cinta. Kemudian, Cik Rose di bawa ke lagu ini. 

Pertama kali mendengar, Cik Rose dah tertarik dengan melodinya. Ditambah dengan lirik yang mendalam dan suara Agnes Monica yang beremosi, menjadikan lagu ini lengkap dengan pakej yang baik. 


Video klipnya juga menarik dengan berlatarkan warna putih. Aih bestlah lagu ni!

Sinetron Orang Ketiga dibintangi oleh Naysila Mirdad, Marshanda, Rionaldo Stokhorst, Samuel Zylgwyn, Indah Indriana dan lain-lain. Lakonan Naysila Mirdad ni memang Cik Rose suka. Pertama kali tengok Naysila Mirdad berlakon masa sinetron Intan dulu. Sedih betul cerita tu, heronya ialah Dude Harlino. Korang pernah tengok tak? 

Sinetron Orang Ketiga ini mengisahkan tentang rasa sakit seorang isteri  kerana dilukai oleh cinta. Menceritakan tentang Afifah yang merupakan isteri kepada Aris,  merasa sakit hati setelah tahu ternyata suaminya berselingkuh dengan sahabatnya sendiri, Yuni.

Selingkuh- curang

Aduhai. Sedihnya. Cik Rose nak tengok sinetron ni nanti. Tengok online. 

Yang sedihnya kenapa mesti wanita menyakiti hati wanita juga. Aih kalau nak ulas tentang situasi orang ketiga ni, kena buat entry lain ni. Entry khas! Hikhik.

Macam biasa, Cik Rose kongsikan lirik lagu Sebuah Rasa nyanyian Agnes Monica. 

Lirik Lagu Sebuah Rasa nyanyian Agnes Monica

Aku dihadapkan pilihan
Antara benar dan salah
Aku mencintai kamu
Sangat mencintai

Kamu berjalan bersamanya
Selama kamu denganku
Begitu rumitnya dunia
Hanya karena sebuah rasa cinta

Jadilah aku, kamu, dan dirinya
Berada di dalam dusta yang tercipta
Mengapa kah harus ku rasa
Sepenting itu kah cintamu
Kita berawal karena cinta
Biar lah cinta yang mengakhiri

Jadilah aku, kamu, dan dirinya
Berada di dalam dusta yang tercipta
Mengapa kah harus ku rasa
Sepenting itu kah cintamu
Kita berawal karena cinta
Biar lah cinta yang mengakhiri

Mengapa kah harus ku rasa
Sepenting itu kah egomu
Kita berawal karena cinta
Biar lah cinta yang mengakhiri

Kamu dihadapkan pilihan
Antara aku dan dia
Begitu rumitnya dunia
Hanya karena sebuah rasa cinta



Sedih kan liriknya? 
Di akhirnya, bila harus memilih, salah seorang dikorbankan. Namun, ketiga-tiga hati kan terluka!


No comments:

Post a Comment