Breaking

Friday, 1 June 2018

Kadar Harga Lesen Baru Yang Diumumkan

Assalamualaikum. 

Kadar lesen yang baru telah ditetapkan seperti berikut: 

Lesen B (motor) : RM900
Lesen B2 (motor) : RM350
Lesen D (kereta manual) : RM1150
Lesen DA ( kereta auto) : RM1250


Ramai yang dah ada lesen ke? Yang tak ada lesen tu bolehlah ambil ya. Cik Rose pun dah bercadang nak ambil lesen kereta. 

Nak tak nak, kena belajar juga bawa kereta. Sampai bila tak nak belajar kan. 

Semangat nak belajar tu kena kuat ni. 

Bila umur dah meningkat ni, barulah terfikir.. kenapalah tak ambil lesen dari dulu kan. Tak ape, nak buat macam mana.. usah disesali lagi. Hikhik. 


3 comments:

  1. zaman skrang.. kena redha dgn rege tu. dulu amek rasanya dalam 800kot. skrng nk blaja oto pun ade da..

    ReplyDelete
  2. Nak amikkan anak bujang tu sebelum gi Poli..dan dh dapat dah bayar dengan harga baru tu..alhamdulilah

    ReplyDelete