Sunday, March 19, 2017

5th Birthday Suprise Lazada | Jualan Khas Sempena Ulangtahun kelima Lazada pada 22 hingga 24 March 2017

5th Birthday Suprise Lazada | Jualan Khas Sempena Ulangtahun kelima Lazada pada 22 hingga 24 March 2017. | Assalamualaikum. Entry kali ni Cik Rose tujukan khas buat semua yang suka shopping online. Hihi.

Happy Birthday Lazada! Ulangtahun yang kelima.

Bersempena ulangtahun kelima ni, Lazada akan membuat jualan khas yang pastinya penuh dengan suprise! Wah berdebar-debar pulak Cik Rose dengar. Hihi. 


Bila jualan khas sempena 5th birthday Lazada?

Tak lama dah. Lagi 2 hari je lagi ni. Pada 22 hingga 24 March 2017. 

Jadi, korang semua kena bersedia.Pada 22 hingga 24 Mac ini, Lazada mengadakan sale yang penuh dengan suprise. Jeng jeng jeng. Ada banyak diskaun. Ha untuk pencinta shopping online, inilah masanya nak shopping. Kita kena bijak memilih kan. Eh, eh, penjawat awam dah gaji pada tarikh sale ni kan? Ehem...ehem.. Apalagi, jom shopping sama-sama.

Macam mana caranya nak shopping di Lazada dan menikmati suprise? 


Kali ni berbeza sikit. Korang pilih dulu barang-barang yang diingini. Kemudian kena check out. Masa check out tu, baru korang tahu nilai diskaunnya. Suprise for you! Suka tak, suka tak?  Hikhik. Memang berbaloi-baloi. 

Tips untuk shopping sempena 5th Birthday Suprise.


Ok, Cik Rose bagi tips sikit kat korang. Mulai dari sekarang, korang dah boleh ke website Lazada. Pilih barangan yang korang berminat. Klik je add to wishlist. Kenapa buat macam tu? Supaya senang. Nanti 22 March ni, korang terus boleh add to chart. Dan terus check out. 


Ingat temujanji kita bersama Lazada, dari 22 hingga 24 Mac 2017. Lagi berapa hari je lagi ni. 2 days to go! Lets counting the day!




Klik banner di atas untuk menikmati suprise dari Lazada sempena 5th Birthday Sale. Suprise yang tidak dijangka sama sekali.


Happy Birthday Lazada!


7 comments:

  1. Hai Cik Rose, anda ditag.

    http://www.uyulrosli.com/2017/03/pencarian-bloglist-cikjaja-bagi-april.html

    ReplyDelete
  2. dah intai2 dah barangn di lazada ni, ada juga satu dua benda yg menyangkut di hati 😍

    ReplyDelete
  3. dah intai2 dah barangn di lazada ni, ada juga satu dua benda yg menyangkut di hati 😍

    ReplyDelete