Breaking

Wednesday, 21 February 2018

BERSIH DAN SEGAR DI MANA SAHAJA DENGAN TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN




Assalamualaikum.
Tidak dapat dilihat dengan mata kasar namun tetap hadir: itulah kuman dan bakteria yang sentiasa hidup di dalam dan disekeliling kita. Bakteria dan kuman membiak dengan cepat sehingga mampu menyebarkan pelbagai penyakit. Salah satu cara yang berkesan untuk mencegah kehadiran kuman adalah melalui penjagaan tangan agar ia sentiasa bersih.



AIKEN, jenama yang dipercayai sebagai produk penjagaan antibakteria sejak 3 dekad yang lalu kini memperkenalkan tisu lembap antibakteria, Tisu Lembap Antibakteria Aiken. Produk ini berupaya menyingkirkan 99.9% bakteria merbahaya dengan berkesan dan memberikan haruman serta meninggalkan kelembapan pada kulit.

Tisu antibakteria ini sungguh berguna ketika anda sedang sibuk dengan rutin harian.  Mengelap trolley barangan serta pemegang bakul; ataupun selepas memilih barangan runcit yang mudah rosak seperti daging, sayur-sayuran, buah-buahan mampu membantu mengurangkan penyebaran bakteria merbahaya berkat manfaat antibakteria dari Tisu Lembap Antibakteria Aiken.



Tisu Lembap Antibakteria Aiken menyediakan pembersihan serta-merta kerana ia dapat dibawa ke mana-mana sama ada di dalam kenderaan ataupun tas tangan kerana ia dapat digunakan untuk aktiviti luar, mengembara, berkelah, ke tandas awam, di kawasan taman dan lain-lain. Dalam keadaan seperti di pam petrol yang tidak menyediakan kawasan membasuh tangan yang berdekatan, pek tisu antibakteria sesuai dijadikan alternatif untuk membersihkan tangan anda.



Tisu Lembap Antibakteria Aiken sesuai untuk digunakan oleh seluruh ahli keluarga dalam apa jua keadaan sekalipun. Pek Tisu Lembap Antibakteria Aiken boleh didapati dalam dua variasi menarik untuk dipilih:


TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN  – PERLINDUNGAN EKSTRA
Dirumus khas dengan Minyak Tea Tree yang terkenal dengan manfaat pembersih semulajadi untuk meningkatkan perlindungan. Ia menyegarkan serta membersihkan kulit daripada kekotoran, serta lebihan minyak dengan pantas supaya meninggalkan kulit berasa lebih bersih, lembut dan menyegarkan. Produk ini telah diuji secara dermatologi, ia selamat digunakan oleh seisi keluarga dan adalah 100% bebas alkohol.


TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN – PELEMBAPAN EKSTRA
Diperkaya dengan Aloe Vera untuk kelembapan yang selesa pada kulit, Tisu Lembap Antibakteria Aiken menyingkirkan 99.9% bakteria berbahaya sambil mengekalkan kesegaran, kelembapan, serta memberikan anda kulit yang lembut. Tisu ini diperbuat dari fabrik bertekstur lembut yang membersih tanpa sebarang ketidakselesaan. Ia menjadikan kulit anda berasa segar dengan bau yang menyenangkan. Tisu Lembap Antibakteria Aiken adalah 100% bebas alcohol, telah diuji secara dermatologi dan selamat digunakan oleh seluruh ahli keluarga.


Tisu Lembap Antibakteria Aiken yang baharu boleh didapati pada harga RM*6.50(Semenangjung)/ RM*6.80(Sabah & Sarawak) untuk pek berkembar. Produk yang mengandungi 20 helaian di dalam setiap pek ini boleh didapati di semua pasaraya terkemuka, pasaraya hyper dan farmasi di seluruh negara.


9 comments:

  1. Akak guna buat tanggalkan mekap..hahaha

    ReplyDelete
  2. Ohh..hijau utk extra moist..yg oren extra protection... Boleh utk tgl makeup x k.ros?

    ReplyDelete
  3. dulu zaman skolah emi guna bedak aiken. tak silap masa tu rangkaian produk aiken ni x banyak produk pun lagi. nanti nam try la wet tissue aiken ni.

    ReplyDelete
  4. Kalau bawak travel ni lg yakin la nak guna...mmg terbaik laa! Tak sangka Aiken keluar variance yg lain

    ReplyDelete
  5. Tisu ni sebenarnya bukan untuk budak-budak je. Dulu-dulu memang tak tahu kita pun boleh guna hehe

    ReplyDelete
  6. Wajib ada satu dalam handbag. Senang nak bersihkan tangan..

    ReplyDelete
  7. Bgus la dh ada brand aiken ni. Sbb kita mmng guna tisu bsah ni simpan dlm bag. Thu je la, anak kcik bila mkn msti hbis kotor tgn.

    ReplyDelete
  8. bestnya Aiken dah keluarkan tisu basah gni.
    dulu guna bedak dia..hilang gatal kat badan cepat ja..hehehe


    cikrose,,,bunga lawa lahh!..cantik nampak.

    ReplyDelete
  9. Tisu lembap ni bets sebab takde bau.. natural je.. so selamat digunakan untuk baby.. TB selalu bawa ni selit dalam beg.. kalau nak cuci tangan takde air.. TB guna tisu ni je.. mudah..

    ReplyDelete