Thursday, May 09, 2019

SINOPSIS AKU YANG KAU TINGGALKAN LAKONAN UNGKU ISMAIL AZIZ DAN ELIZAD SHARIFUDDIN DI TV1

SINOPSIS AKU YANG KAU TINGGALKAN LAKONAN UNGKU ISMAIL AZIZ DAN ELIZAD SHARIFUDDIN  DI TV1



Ikatan perkahwinan antara Nia dan Zaril Ikhwan bukanlah atas dasar cinta. Nia memerlukan wang untuk membantu keluarganya, Zaril Ikhwan pula memerlukan seseorang untuk menjaga dirinya yang sakit.

Dalam tempoh menjaga Zaril Ikhwan, Nia mula jatuh cinta dengan suaminya sendiri. Diam-diam dia mengharapkan agar perkahwinannya ini kekal seumur hidup. Namun, akibat salah faham, Nia telah disingkirkan sebaik saja Zaril Ikhwan pulih sepenuhnya. Nia meninggalkan Zaril Ikhwan dan membawa hati yang lara ke Turin untuk meneruskan hidupnya sendirian di bumi asing bertahun-tahun lamanya.

Takdir menentukan mereka bertemu semula di Turin, Italy lalu mencetuskan perasaan benci, marah dan dendam yang terbuku di dalam hati masing-masing. Walaupun masih ada dendam dan rahsia yang dipendam, demi untuk meneruskan hidup ini, perpisahan secara rasmi adalah jalan yang terbaik buat mereka berdua. Tidak perlu lagi menyalahkan takdir walaupun Nia dan Zaril Ikhwan merasakan diri masing-masing yang sebenarnya telah ditinggalkan. Apakah rahsia yang dipendamkan itu ?

PELAKON : Ungku Ismail Aziz, Elizad Sharifuddin, Natasya Mahyan, Adam Shadan, Aedy Ashraf, Husna Mustaffa, Roy Azman, Laila Nasir, Safwan Nazri, Syaffiq Sahli, Dian P Ramlee, Datin Fadilah Mansor, Ku Zara Eryna, Liza Zain, Sharifah Husna, Azhar Amir, Amirul Faqeem, Izzat Mushtaq


5 comments:

  1. baca sinopsis dia nih, mcm pernah baca novel yg kisah dia ala2 mcm nih...
    mesti ralit klu nengok nih

    ReplyDelete
  2. alamakk ni pelakon kegemaran dedua niiii

    ReplyDelete
  3. Xsabar nk tgk... 2 2 pelakon ni best

    ReplyDelete
  4. tengok trailer dia cam sedih je ceritanya..

    ReplyDelete