MENANG GIVEAWAY DI INSTAGRAM BERUPA SET BARANGAN DETTOL

MENANG GIVEAWAY DI INSTAGRAM BERUPA SET BARANGAN DETTOL.

Assalamualaikum. 

Bulan Ramadhan lalu, Cik Rose ada masuk giveaway di instagram beberapa blogger. Alhamdulillah, Cik Rose terpilih antara pemenangnya. Syukur. Rezeki. Cik Rose dipilih sebagai pemenang oleh tiga orang blogger. Tapi, hadiahnya satu set sahaja. 

Tadaaaa, inilah dia: 




Cik Rose dapat bodywash, handwash dan wet tissue. 

Cik Rose dah guna bodywash dan handwash. Best sangat. Sedap baunya. Cik Rose ni jenis yang bukan boleh sembarangan guna sabun mandi. Ada yang akan buat kulit gatal atau kulit kering. 

Cik Rose ni tak boleh guna sabun yang anti bakteria sangat. Nanti kulit mudah sensitif. Agaknya, habis segala bakteria baik dan bakteri jahat dihapuskan kot. Eh yeke,hahahah..

Tapi, Dettol yang jenis ini Cik Rose boleh guna. Bau dia pun sedap. Nak beli lagilah nanti bila dah habis. Macam mana nak gambarkan ek baunya. Korang kena cuba juga sendiri tau. 

Seronok juga join giveaway ni kan. Ada rezeki menang, dapat hadiah. Nak-nak pula, hadiah yang kita memang guna. Seronoknya, yihaaaa. Dah jimat duit nak beli kan. 


Terima kasih untuk 3 blogger yang pilih Cik Rose sebagai pemenang. Dapat Cik Rose merasa. Hihi. Alhamdulillah. 

















2 comments:

Powered by Blogger.