Ticker

6/recent/ticker-posts

Lirik lagu Menunggu Kamu Nyanyian Anji | Ost Filem Jelita Sejuba

Lirik lagu Menunggu Kamu Nyanyian Anji | Ost Filem Jelita Sejuba



Ku selalu mencoba
Untuk menguatkan hati
Dari kamu yang belum juga kembali

Ada satu keyakinan
Yang membuatku bertahan
Penantian ini kan terbayar pasti

Lihat aku sayang
Yang sudah berjuang
Menunggumu datang
Menjemputmu pulang

Ingat slalu sayang
Hati ku kau genggam
Aku tak kan pergi
Menunggu kamu di sini
(Tetap di sini)

Jika bukan kepadamu
Aku tidak tau lagi
Pada siapa rindu ini kan ku beri
Pada siapa rindu ini kan ku beri, ooh

Lihat aku sayang
Yang sudah berjuang
Menunggumu datang
Menjemputmu pulang

Ingat slalu sayang
Hati ku kau genggam
Aku tak kan pergi
Menunggu kamu di sini
(Disini)

Lihat aku sayang
Sudah berjuang
Menunggumu datang
Menjemputmu pulang

Ingat slalu sayang
Hati ku kau genggam
Aku tak kan pergi
Aku tak kan pergi
Menunggu kamu di sini



Cik Rose jatuh cinta dengan lagu ni. Pertama kali  mendengar dalam program I Can See Your Voice Malaysia 2. Ada seorang peserta yang nyanyi. Tu yang terus cari di youtube.

Penyanyinya adalah Anji. Eh dengar bait-bait liriknya, macam kena pula dengan perasaan Cik Rose ni.

Lagu ni menjadi lagu latar kepada filem Jelita Sejuba. Sebuah filem Indonesia yang menggambarkan perjalanan kehidupan seorang isteri tentera, Dah banyak filem tentang ketenteraan. 

Tapi, filem ini lain sikit. Ia mengangkat perjuangan emosi seorang isteri tentera. Tu yang terus tersuka tu. Mulalah nak feeling -feeling Cik Rose ni. hihi. 

Korang kena tengok filem ni. Eh kenapa? Tengoklah, dan korang akan suka juga. Kalau jiwa lembutlah. Ending dia sedih. Ada yang terkorban! Tak nak cerita lebih-lebih. Sebab nak suruh korang tengok juga. hikhik.


Post a Comment

1 Comments