Biodata Penuh MK K-Clique

Biodata Penuh MK K-Clique | Ramai yang mula mengenali kumpulan K-Clique. Banyak lagu K-Clique, tapi kalau korang tanya Cik Rose, lagu Mimpi  yang buat Cik Rose tahu kehadiran kumpulan ni.





Dalam banyak-banyak ahli K-Clique, ramai yang tertumpu pada MK. Biasalah, personalitinya yang buat ramai gadis tertawan. hahaha. 

Nama sebenar MK K-Clique ialah Muhammad Hairi Amin. Muda lagi. Mesti ramai yang nak tahu biodata MK ni kan. Umurnya 23 tahun. Muda lagi. Berasal dari Sabah. 

Imej yang dibawakan oleh MK ni, membuatkan ada yang beranggapan MK ni sedikit 'nakal'. Nakal ke tidak? Haaa, peminat MK boleh jawabkan. 

Macam-macam peminat ni kan. Ada je gelarannya kan. Tapi, maaf ya. Dalam Program Meletop, semua ahli K-Clique mengaku dah berpunya. hihi. Minat karya je, jangan lebih-lebih gitu. 

Nak tahu lebih lanjut, korang boleh follow je Instagram MK ni :

Instagram: https://instagram.com/hairiwhuut


Gambar-gambar MK K-Clique :






Sumber gambar : Instagram MK K-Clique


Nanti Cik Rose kongsikan ahli yang lain pula dalam Kumpulan K-Clique.


2 comments:

  1. akak baru je kenal or dengar namanya nih, nak nyebut pun cemana ye...
    lagu nya macamne yek tak pernah lak dengar.... sejak dah makin tua ni bukan kenal sangat artis baru2 nih

    ReplyDelete
  2. Start kena masa lagu Haa tepuk dgn kes viral baru2 ni Adehh. Kalau tak tak kenal pun k clique ni. huhuh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.