Separuh AKhir Gegar Vaganza | Senarai Lagu Tugasan Gegar Vaganza 2019 Minggu 7

Separuh AKhir Gegar Vaganza | Senarai Lagu Tugasan Gegar Vaganza 2019 Minggu 7

Gegar Vaganza 2019 dah pun ke peringkat separuh akhir. Malam ini  penentuan untuk peserta melangkah ke final! Kali ni, jumlah peserta ramai walau dah peringkat separuh akhir. 9 orang. 

Mesti ramai yang tertanya-tanya berapa orang yang akan melangkah ke final minggu depan, kan. Apa pun, kenalah tunggu malam ni. 


Siapa peserta kegemaran korang? Kalau tanya Cik Rose, dah tentu jawapannya Naqiu. Boleh tengok di instagram Cik Rose sendiri buktinya. hikhik . Gigih Cik Rose repost persembahan Naqiu dan share di insta story. Yang bestnya, Naqiu ni akan repost semula di insta story beliau. Sayang peminat gitu!

Ok, lagu malam ni best-best jugak. Dengan temanya CARAS. Banyak lagu baru. Tak sabar nak tengok persembahan Separuh Akhir Gegar Vaganza ni. 




Senarai Lagu Tugasan Gegar Vaganza 2019 Minggu 7 

Hady Mirza – Jatuh Bangun (Haqiem Rusli)
Naqiu – Rampas (Akim and Majistret)
Jatt Ali – Sumpah (Naim Daniel)
Nurfatima – Patah Seribu (Shila Hamzah)
Roy – Hajat (Hael Husaini)
Sham – Pergi (Aizat Amdan)
Wann – Terlalu Memuja (Wanie Hasrita)
Noorshila – Vroom Vroom (Nabila Razali)
One Nation Emcess – Bila Rindu (Ruffedge)




Agak-agaknya berapa orang yang akan ke final? Jom hare pendapat korang di ruangan komen. 


No comments:

Powered by Blogger.