Lirik lagu Gundah - Ernie Zakri

 Lirik lagu Gundah - Ernie Zakri




Cinta yang kau beriku penuh rasa
Lelah rindu juga bahagia
Lebur hatiku dengan kata-kata
Dunia hancur punah retak sejuta
Setelah aku kau pergi meninggalkan
Terkaku 'ku dalam kegelapan
Biar rasa ini membunuhku
Biar rindu ini menghukumku
Apa jua namun dia tahu
Cintaku utuh bila di sampingmu
Simpan segalanya
Teguh agar jiwa tiada rasa
Akulah rindu yang kau bawa pergi
Tenggelam bersama senja hari
Dan malamku penuh dengan emosi
Kupendamkan walau parah 'ku sembunyi
Setelah aku kau pergi meninggalkan
Terkaku 'ku dalam kegelapan
Biar rasa ini membunuhku
Biar rindu ini menghukumku
Apa jua namun dia tahu
Cintaku utuh bila di sampingmu
Simpan segalanya
Biar pudar semua
Agar jiwa ini tiada rasa
Telah 'ku gagah bertahan
Namun rapuhnya
Tapi kurela
Jiwaku bersamamu
Apa jua namun dia tahu
Cintaku utuh bila disampingmu
Biar rasa ini membunuhku
Biar rindu ini menghukumku
Apa jua namun dia tahu
Cintaku satu
Simpan segalanya
Teguh agar tiada rasa



******



Lagu Gundah nyanyian Ernie Zakri. Agak ketinggalan sedikit Cik Rose. Lagu ni dah keluar lama, baru nak updated. Nak buat macam mana, baru terlayan lagu ni. Itupun, lepas officemate yang bukakan. hikhik. 

Lagu Boneka dari Ernie,  memang Cik Rose tahulah. Best lagu tu.  

Sesekali layan jiwang, hihi. Layan perasaan. 


1 comment:

  1. sedap lagu ni, biasa jugak dengar di sinar... suara dia dah lah best

    ReplyDelete

Powered by Blogger.