GAMBAR POKOK BUNGA LAGI !

August 23, 2016

Assalamualaikum.

Hai semua. 
Cik Rose letak gambar pokok bunga lagi. Jangan jemu yer. 

Cik Rose lepas gian sebab dah lama pendam perasaan nak menanam bunga. Hikhik.

Hobi Cik Rose memang suka melihat bunga-bunga. Geram je tengok. Tenang je perasaan. Bila dah pindah kan, Cik Rose pun memulakan rentak menanam bunga sikit-sikit. Alhamdulillah ,menjadi bunga-bunganya. 

Saat yang paling gembira bagi seseorang yang menanam pokok bunga ni ialah saat di mana pokok dia berbunga! Ya Allah. Gembira hati tak terkata. Walau sekuntum tetap menceriakan hati ni. 

Meh Cik Rose tunjuk sikit pokok bunga Cik Rose. Dah banyak bunganya. 




Alhamdulillah. Kat entry sebelum ni, Cik Rose ada tunjuk pokok bunga ni. Masa tu ade juga bunga tapi tak sebanyak ni. Boleh baca kat sini : http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2016/08/menanam-bunga-terapi-minda.html

Lepas ni nak cuba tanam bunga Ros @ Mawar pula. Sebab masa duduk Jb Cik Rose pernah tanam bunga Ros. Tapi tak bertahan pun. Mati pokoknya. Harap-harap lepas ni dapat tanam bunga Ros dan bertahan. Hihi. Kena cari ilmu penjagaan bunga Ros ni. 

Korang suka tak tanam bunga? 


You Might Also Like

6 comments

  1. cantik bunganya.. Selamat Pagi dan semoga ceria2 selalu.. :))

    ReplyDelete
  2. dik... tunjukla semua gambo2 bunga ko dik...
    suke akak nengok org yg tgn sejuk nih

    ReplyDelete
  3. salam cik Rose..alahai cantiknya bunga..saya ni,,tanam apa pun mati huhuhu!

    ReplyDelete
  4. suka tapi ruang balkoni tak de
    ddk jb dulu adelah balkoni

    cantiknya warna bunga tu. menyerlah sangat..


    yeay yeay.. dah boleh maraton komen
    thanks ros

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion