Friday, 10 November 2017

Lirik Lagu Bunga Nyanyian Ara

Lirik Lagu Bunga Nyanyian Ara | Assalamualaikum. Lagu baru Ara Johari, bertajuk Bunga ni dah buat Cik Rose jatuh hati. Best pulak dengar. Cik Rose baru tahu kewujudan lagu ni minggu lepas, sewaktu video clip lagu ni dilancarkan. Sekali dengar, eh bestlah. alan cerita video clip lagu ni pun menarik. Kisah Ara dan suami yang mengalami masalah rumahtangga. Dari Ara berambut panjang, hingga dia buat keputusan drastik, potong rambutnya. Cik Rose dah nervous dah tengok dia pegang gunting. Ingatkan dia nak tikam suami dia. Rupanya tak. hihihi. Korang kenalah tengok sendiri. 

Macam biasa, Cik Rose kongsikan liriknya ya. 

Lirik Lagu Bunga Nyanyian Ara

setiap yang indah
dan manis di lidah
pasti hilang segalanya
rimbunan dedaun

berguguran jatuh
sembah bumi
musim bertukar

digurun tak berbatas
kehilangan jiwaku
kutemukan bunga ini

setelah ku dimiliki
kau lebur segala kata dan janjimu
kulakukan semua
berikan yang ku ada
percaya kepadamu
kebodohanku

setelah ku dimiliki
kau lebur segala kata dan janjimu
kulakukan semua
berikan yang ku ada
percaya kepadamu
kebodohanku

digurun tak berbatas
kehilangan jiwaku
kutemukan bunga ini

setelah ku dimiliki
kau lebur segala kata dan janjimu
kulakukan semua
berikan yang ku ada
percaya kepadamu
kebodohanku


setelah ku dimiliki
kau lebur segala kata dan janjimu
kulakukan semua
berikan yang ku ada
percaya kepadamu
kebodohanku

setelah ku dimiliki
kau lebur segala kata dan janjimu
kulakukan semua
berikan yang ku ada
percaya kepadamu
kebodohanku

Related Posts

Lirik Lagu Bunga Nyanyian Ara
4/ 5
Oleh

1 comments:

Tulis comments
avatar
11 November 2017 at 09:20

lirik-lirik lagu ni mmg puitis sangat. ada masa mcm mudah faham. ada masa sangat tersirat

Reply