PERIA GORENG BERTEPUNG

Thursday, January 31, 2013
Selamat pagi. Alhamdulillah kita semua masih bernafas di Bumi Allah. Tiba-tiba teringatkan peria goreng tepung yang saya makan tenga...
Read More

HERO PUJAAN

Wednesday, January 30, 2013
Inilah hero filem melayu yang saya minat. Suka sangat cerita-cerita yang dilakonkan. Antaranya, Laila Majnun, Hang Jebat,Sri Mersing d...
Read More

DOA UNTUK SEMUA

Tuesday, January 29, 2013
Jom berdoa bersama-sama.  Jadikan amalan kita bersama ye :) p/s : Ya Allah, hanya padaMu aku memohon..
Read More

PIZZA HUT menggoda

Tuesday, January 29, 2013
Kalau tadi saya letak gambar kek, kali ni saya tunjuk pizza pulak. hihi.. Jangan ada yang marah..  Apsal tajuk tu?.. hihi.. Saja je le...
Read More

KEK SEDAP !

Tuesday, January 29, 2013
Tadi dok tengok-tengok gambar dalam phone,. Pastu jumpa gambar kek ni. Ni kek masa sambut hari lahir mak tahun lepas. Tahun ni tak ber...
Read More

HUTANG PIUTANG

Tuesday, January 29, 2013
Selamat pagi semua. Hari ini hari Selasa, permulaan hari bekerja untuk minggu ini. Tiada lagi Monday Blues kerana semalam cuti:) hi...
Read More

TAK DAPAT BIL ASTRO

Friday, January 25, 2013
Al kisahnya saya baru langgan astro dalam 3 bulan yang lepas. Kan baru pindah jb kan. Bil untuk bulan pertama dan kedua, ok je sampai. T...
Read More

DIARI KEHIDUPANKU

Wednesday, January 23, 2013
Wah tajuk bukan main lagi. hahaha. Baru je dapat diari, buku perancangan dan kalendar 2013. hihi. yahoo. Seronok bukan main. Orang l...
Read More

MOOD KE LAUT

Wednesday, January 23, 2013
Selamat tengahari semua?.. Sihat ke hari ni?.. Diharapkan semuanya baik-baik saja ye.. Alhamdulillah kita masih bernafas di Bumi Allah.....
Read More

MINYAK DAGU SERAM

Monday, January 21, 2013
Dah tengok ke filem seram MINYAK DAGU?.. Sebenarnya, saya ni memang tak berani nak tengok cerita-cerita seram ni. Iklan pun tak beran...
Read More

Eh, betul ke ni?..

Monday, January 21, 2013
Tadi, online FB. Pastu terjumpa ini : hihi.. Memang badan ni dah bertambah-tambah berisi. Jadi, adalah alasan kan..  p/s...
Read More

MURTABAK DAGING SEGERA

Thursday, January 17, 2013
Ada sesiapa yang suka makan murtabak? Sila angkat kening. hihi. Saya ni memang penggemar murtabak. Terutama waktu bulan Ramadhan. kira ma...
Read More

KASUT RAGBI

Wednesday, January 16, 2013
Kasut yang saya belikan untuk suami saya. Sebenarnya beliau terpilih untuk bermain ragbi untuk pasukan dia. Kiranya ni sebagai sem...
Read More

BILA ARIF BERCERMIN MATA

Wednesday, January 16, 2013
Nak kongsikan gambar anak saudara saya, Baby Arif. Tak boleh nak tengok nenek ( mak saya) pakai apa. Dai pun nak jugakk. Mak saya kan be...
Read More

TEKSI..teksi

Wednesday, January 16, 2013
  Selamat pagi.. Dah tiga hari kena pegi kerja naik teksi.. Kalau hari-hari naik teksi, kopak poket.. hihi.. Tapi, nak buat macam ma...
Read More

STRESSED KE?

Wednesday, January 16, 2013
Selamat pagi Rabu :-) Mulakan hari anda dengan penuh semangat ye. Ada yang stress ke hari ni? Jangan stress-stress ye. Hadapi deng...
Read More

UDANG KARA SABAH

Tuesday, January 15, 2013
Selamat petang :) Apa khabar semua?. Hari ini lambat pulak nak update blog ye..  Ada urusan yang perlu didahulukan. Sekarang n...
Read More

DOA SAKIT GIGI

Monday, January 14, 2013
Tiba-tiba pulak sakit sangat gigi ni. Gigi depan, belah atas. Ala, gigi arnab tu.. hihi. Saya memang selalu sakit gigi kat tempat yang s...
Read More
Powered by Blogger.