Friday, October 31, 2014

MEMORI BAS EKSPRESS 2

Gambar masa nak balik semula ke Jb dari Sungai Petani minggu lepas.. Dah naik pun atas bas, abang saya yang ambil gambar ni. Sayu je h...
Monday, October 27, 2014

SEMBANG PAGI

"Apa yang dirancang, tak semestinya terjadi. Itu benar. Walau kita dah mencuba sehabis daya, namun jika belum tiba masanya, belumla...
Monday, October 20, 2014

ENTRY ROJAK PASEMBOR

Selamat petang.. Apa khabar semua?.. Semoga semuanya sihat yer.. Hai, sekarang ni main cak cak pulak. Kejap ada, kejap timbul.. Sibukla...
Saturday, October 18, 2014

PERTEMUAN TAK TERDUGA

Selamat pagi... Bertemu di pagi Sabtu. Errr dah nak masuk tengahari ni. hihi. Last updated hari Isnin. waahhh busy la konon kan. Bukan ap...
Tuesday, October 07, 2014

RANK ALEXA :7

Nak jugak letak. hihi.. Hari ni hari pertama masuk kerja setelah bercuti. Masih terkejut dengan segala yang ada atas meja. So, tak fa...
Saturday, October 04, 2014

COUPLE PALING HOT DI MALAYSIA!

Hai, kami couple paling hot di Malaysia sekarang ni :) Hihi. Jangan marah eh. Saje je letak tajuk macam tu. Asyik artis Malaysia je...
Friday, October 03, 2014

CPUV 8 : PROTON PCC

Alhamdulillah.. Rezeki Jumaat. Buka akaun nuffnang dan tengok ada satu cpuv melekat. Dari Proton . Memang cantik Proton Iriz ni k...
Thursday, October 02, 2014

DI MANA NILAI KEMANUSIAAN?

Sesak dada dua tiga hari ni. Air mata pun laju je mengalir... Macam-macam terjadi. Bukan pada saya. Tapi , pada masyarakat kita. Dikejutk...
Powered by Blogger.