Ticker

6/recent/ticker-posts

LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014


Semua pun dah tahu kan siapa yang jadi juara Akedemi Fantasia 2014. Firman.. dah dengar ke lagu baru beliau?.. M.Nasir yang buat tu.. Mula tu dengar macam biasa je. Tapi, bila dengar lagi, eh macam best je. hihi.. So, layankan. Kat sini, saya sharekan lirik dia ek. 

LIRIK LAGU DI PINTUMU – FIRMAN AF 2014

Apakah aku tak mampu
Apakah aku tak layak
Mendaki takhta hatimu
Dan kau jadi permaisuriku

Bagai telah dilewati
Jejaki jalan berduri
Di pintumu aku berdiri
Menantikan kau tunjukkan wajahmu

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Aku pinta kau rasakan belas
Aku pinta kau merasakan kasih tanpa syarat
Kerna aku telah beri segalanya

Kerna cinta aku tunduk
Kerna cinta aku rebah
Melutut hadapanmu

Tapi engkau hanya pandang
Dengan hijab yang menghalang
Pandanganku padamu

KOMPOSER : M. NASIR


Post a Comment

15 Comments