Breaking

Sunday, 11 March 2018

Lirik Lagu Baru Sufian Suhaimi - Di matamu



Assalamualaikum. Hai. Hari ni nak kongsikan dengan semua lagu baru Sufian Suhaimi. Sejujurnya, Cik Rose bukanlah peminat Sufian Suhaimi. Tapi, sejak kes perbadi beliau yang tular di media sosial, Cik Rose tahulah serba sedikit. Tak nak komen isu peribadi beliau. 

Cik Rose pun tak tahu rupanya ada lagu baru beliau. Tapi, tiba-tiba ramai yang cover lagu Di matamu. Cik Rose dengarlah jugak, antaranya dari Ernie Zakri, Fad Bocey, dan ramai lagi. Bila dengar, eh macam sayu je. Macam best jer. Macam ada sesuatu jer. hihi.


Ok, kalau korang nak dengar, boleh ke Instagram je. Pergi di hashtag dimatamu. MEsti ada. Ramai yang dah buat cover lagu tu. 






Lirik Lagu Dimatamu - Sufian Suhaimi

Apakah kau cuba untuk meruntuhkan
Keikhlasan hatiku padamu
Betapa ku mencuba
Mendapatkan secebis kasihmu

Apakah kau tak mmpu tuk menentukan
Di antara kaca dan permata
Betapa telahanmu
Memaksaku mengundurkan diri

Dan tak seharusnya aku
Bertemu dirimu
Didunia ini

Dan kau membuang diriku
Sesuka hatimu
Dan memilih dia

Dan ku tersandar begini
Meratapi hati
Yang telah dilukai

Aku sedar
Betapa hinanya
Ku dimatamu




5 comments:

  1. Replies
    1. yer.. macam ada kena mengena dengan situasi dia pula kan..

      Delete
  2. alololo...
    sedih la plak lirik nyer.
    sabo la ye sufian.
    jodoh di tgn Allah.

    ReplyDelete
  3. selepas putus tunang,terus viral dia punya lagu baru ni.

    ReplyDelete
  4. Sesih pulak dkt sufian suhaimi ni.. takde jodoh nak buat mcm mn kan..

    ReplyDelete