Friday, September 18, 2020

Sinopsis Telefilem Kasyaf Gelang Iblis Lakonan Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly di Astro Citra

Sinopsis Telefilem Kasyaf Gelang Iblis Lakonan Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly di Astro Citra.


Assalamualaikum. Sejak drama 7 hari mencintaiku 2, ramai yang sukakan gandingan pelakon Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly. Macam ada kimia gitu. hihi.


Nampak serasi bersama gitu. Dengan sikap gila-gila Syazwan Zulkifly dan malu-malu wan Sharmila. Sweet ajer. Tapi, keduanya mengaku hanya kawan sahaja ya. Peminat yang berteka-teki hubungan mereka. Tertanya-tanya, bercintakah? hihi.





Tonton Telefilem Kasyaf Gelang Iblis (Astro Citra). 


Telefilem baharu ‘Kasyaf Gelang Iblis’ yang yang bakal ditayangkan pada hari Sabtu, 19 September 2020 pukul 9.00 malam di saluran Astro Citra dan Citra HD. Esok uols. Jangan lupa. Tapi, macam genre seram. Cik Rose is takut. hihi.


Telefilem Kasyaf Gelang Iblis menampilkan beberapa pelakon, antaranya Wan Sharmila, Syazwan Zulkifly, Puteri Sarah, Aishah Azman dan ramai lagi. 


Telefilem ini diarahkan oleh pengarah tersohor, Hashim Rejab di bawah terbitan Tall Order Sdn Bhd. Jangan lupa saksikan telefilem Kasyaf Gelang Iblis!





SINOPSIS KASYAF GELANG IBLIS

Siti mula bekerja di rumah orang tua Seri Cahaya mula diganggu setelah kemunculan seorang warga emas yang pelik. Gelang iblis yang tiba-tiba muncul telah menjadikan siti buta namun celik di kala malam. Hadirnya Khaled penyeri hati siti namun adakah kebahagiaan milik mereka?


PELAKON : Wan Sharmila, Syazwan Zulkifly, Puteri Sarah, Aishah Azman, Fadilah Mansor, Anne Abdullah


1 comment:

  1. Alaaa.... Tak leh tgk xde siaran tu... Menarik citernya. By the way Im always support the director, abg hashim, hashimah kat sini.. hehehe

    ReplyDelete