Tuesday, July 02, 2013

ENTRY HITS MENAIKKAN TRAFFIC BLOG



Alhamdulillah, minggu ni, traffic blog meningkat juga.. Kalau biasa-biasa, hanya sekitar 300++ sahaja. Tapi, Hari Khamis malam Jumaat lepas, bila saya buat entry berkenaan DRAMA UNTUK TERAKHIR KALI, jumlah pengunjung di blog saya meningkat.



Jumlah pengunjung yang baca entry ni meningkat.. Ini jumlah setakat saya menaip entry ni  :





Kat bawah ni pulak keyword yang dicari dalam blog saya sekitar beberapa hari ni.. Ramai rupanya yang tercari-cari ye..





Saya post entry tu malam 27 Jun. Keesokkannya, 28 Jun traffic blog saya terus meningkat.. Dan kalau perasan tarikh 1 Julai pun meningkat, sebab malam tadi ada ulangan cerita ni kat Astro Ria.. 





Apa yang saya perasan, jumlah pengunjung bagi satu-satu masa pun meningkat :)




Alhamdulillah.. Terima kasih buat semua pengunjung setia blog saya dan jugak pengunjung yang mencari cerita ni :)


Singgah lagi ye, jangan malu-malu :)


p/s : Tajuk entry pun memainkan peranan yang penting, kan?















13 comments:

  1. betul..kalau pandai main SEO traffic mendadak naik..

    ReplyDelete
  2. wah seronoknya trafik mencanak naik..hehe

    ReplyDelete
  3. hoho
    tak pernah tengok citer ni.

    ReplyDelete
  4. Alamak...i tetggl cite ni..huhu..mtk2 la astro ada buat ulangan..i ni peminat baim wong :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah....rezeki jugak tu

    ReplyDelete
  6. ya betul tu.tahniah ross.dpt juga mrrasa 700++
    teruskan menulis k

    ReplyDelete
  7. ramai jugak ye peminat drama tu.. smuanya tercari-cari.. ;)

    ReplyDelete
  8. tahniah...x tengok pun cerita tu...hehehe

    ReplyDelete
  9. hahaha...wahh..best yer...ayut klu tajuk tu men bedal jer...hahhaha...mmg tak terfikir.mmg blogger tak sejati ayut ni. :D

    ReplyDelete
  10. betul tu..kite kena tgk ape yg tgh hot..

    ReplyDelete