Saturday, December 01, 2018

POPULAR POST SEPANJANG NOVEMBER DI INILAH REALITI BUKAN FANTASI DOT BLOGSPOT

POPULAR POST SEPANJANG NOVEMBER DI INILAH REALITI BUKAN FANTASI DOT BLOGSPOT. Assalamualaikum. Bercerita mengenai popular post (entry yang paling banyak di singgah oleh pengunjung) ni memang akan buat Cik Rose rasa teruja. 

Satu perasaan yang tak dapat para blogger gambarkan bila entry mereka dapat tempat di hati pembaca. Dapat menarik perhatian pembaca untuk singgah. Dapat menjadi yang terbanyak dijumpai oleh mereka yang mencari di google. 

Macam tu jugak dengan Cik Rose. Kalau ikutkan pelbagai jenis entry yang pernah jadi antara 5 popukar post di sini. Entry kali ni, Cik Rose nak highlightkan entry yang popular sepanjang bulan November. 

Sebab apa November? Kali ni entry yang menduduki carta terdiri daris kategori yang berbeza. 

Entry dari kategori recipe, Mini Garden Cik Rose, Tips, lirik lagu dan beauty. 


Jika orang tercari-cari resepi yang simple dan mudha di masak, tetapi yang sedap dan boleh menaikkan selera, cubalah RESEPI IKAN MASAK ASAM YANG SEDAP DAN MUDAH dari Cik Rose ni. Orang demam pun boleh bertambah kalau makan ni. 

Kalau korang sememangnya minat menanam bunga, jomlah jenguk-jenguk MINI GARDEN CIK ROSE. Ada macam-macam tips yang Cik Rose kongsikan. Tentang bunga Rose, bunga Daisy, Bunga Orkid dan beberapa jenis bunga lain. 

Siapa yang pernah terjadi situasi mata berkedip-kedip? Mesti korang tertanya-tanya kenapa kan. Ada macam-macam maksud yang diperkatakan orang-orang lama. Namun, korang tahu tak, ianya juga berkait dengan kesihatan kita. Jom baca KENAPA MATA ASYIK BERKEDIP-KEDIP untuk tahu maklumat lanjut. 

Lagu. Kita semua sukakan lagu dan muzik kan. Genrenya sahaja yang berbeza-beza. Kita berlainan citarasa. Ada banyak LIRIK LAGU yang telah Cik Rose kongsikan. Cik Rose sendiri suka dengan pelbagai jenis muzik. Semua Cik Rose layan. 

Kecantikan. Kita semua sukakan kecantikan. Kecantikan ni subjektif. Ianay berbeza-beza tafsiran. Jomlah tengok SKINCARE DAN MAKE UP yang pernah Cik Rose gunakan. Boleh kita berkongsi-kongsi pengetahuan kan . 

1 comment:

  1. Wah.. pelbagai entry popular cik rose untuk bulan november ye..

    ReplyDelete