Monday, September 07, 2020

Terbeli botol air Tupperware My Little Pony

Assalamualaikum.
Ya, terjebak dengan botol air tupperware. Kali ini, design My Little Pony. Alahai, comelnya. Pilihan warna yang ada buat hati tertawan!




Tengoklah pilihan warna yang ada. Pink dan kuning. Cantik kalau tengok real, depan mata. Tu yang terbeli. Cik Rose tak beli dua-dua. Kongsi dengan kawan, sorang satu. 

Lagi semangat nak minum air lepas ni. Air masak pun rasa sedap guna botol ni. hahaha yeke? Memandai jer. Eh betullah. Jadi pemangkin nak minum air. 

Entah macam manalah nak bendung nafsu membeli. Tengok cantik dan comel jer, nak beli. Alahai.. 
Tapi, memang keperluan. Eh eh ayat cover line. 
Dah, dah lepas ni tak beli dah. Cukup, cukup. 

Alhamdulillah, rezeki dapat beli murah. Tengok-tengok juga dalam Shopee, tapi harga yang Cik Rose beli dari rakan sepejabat ni lebih rendah dari Shopee. Terima kasih ya. 


Setiap kali tengok katalog tupperware, mata ni lebih tertumpu pada barangan berwarna purple dan pink. Cantik! Berkenan sangat. Almaklumlah warna kegemaran. 

Ada ke yang suka beli tupperware jugak? Kita beli dan kita pakai harian, tak apa. Bukan buat hiasan kan. 

Jenis Cik Rose memang akan guna je hari-hari. Tak ada istilah simpan dalam kabinet sebab sayang. No no. Guna je selagi boleh guna. Dah rosak, kita let it go. hihi. Maksudnya buang. Dah rosak buat apa simpan, kan. 




3 comments:

  1. heheheh biasa dengar perkataan terbeli tu hehehe... akak pun biasa terbeli barang tupperware, lagi lah bila ada offer mistery gift 1 bungkus rm100 ada dalam 6 ke 10 bekas yang besar dan kecil

    ReplyDelete
  2. Waaa cantik ekkk...kita dah tengok katalog dia, tapi belum beli, konon nak belikan anak sedara... nak belilah!!

    ReplyDelete