Wednesday, October 28, 2020

Episod Akhir Drama Ryan Aralyn di TV3

Episod Akhir Drama Ryan Aralyn di TV3. Assalamualaikum. Ramai ke yang ternanti-nanti episod akhir drama Ryan Aralyn? Drama lakonan Zul Ariffin dan Raysha Rizrose ini meniti penghujung cerita. 


Episod akhir drama Ryan Aralyn ini akan disiarkan pada 3 November ini, iaitu pada hari Selasa. Apa kesudahan hubungan Ryan dan Aralyn? 


Bagaimana pula dengan sikap Hanis? Adakah Hais akan insaf dengan perbuatannya terhadap Ryan dan Aralyn. 


Cik Rose memang suka akan lakonan Raysha Rizrose. Minat dengan suaran beliau. Sedap je dengar bila beliau berdialog. 


Tapi, entah kenapa Cik Rose tak mengikuti perjalanan drama ini. Tertinggal jauh! Agak sibuk kebelakangan ini. 


Sementara menunggu episod akhir drama ini, jom kita baca serba sedikit tentang drama ini. 





SINOPSIS DRAMA RYAN ARALYN

Drama ini berkisar tentang kesusahan Ryan (Zul Ariffin) dalam menjaga nenek Salmah, Amir dan perangai Hanis yang keras kepala. 

Ryan mempunyai pendirian, walaupun dia orang susah, dia tetap tahu membezakan halal dan haram. 

Hanis yang balik rumah pada waktu malam, tiba-tiba mengeluarkan ‘pregnancy test’. Dia positif mengandung, dia resah.

Apa yang bakal terjadi? Apa yang akan Ryan lakukan? Siapa pula Aralyn? 

Ha, korang kenalah tengok drama ni ya. 




Info penuh drama Ryan Aralyn



JUDUL : RYAN ARALYN
EPISOD : 28
TARIKH TAYANGAN : 25 September 2020
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Riza Baharudin
PRODUKSI : Qaisworks Production Sdn Bhd
PELAKON : Zul Ariffin, Raysha Rizrose, Fify Azmi, Shah Iskandar, Sharifah Husna, Kodi Rasheed, Raja Azura, Arash Mohd, Aishah Atan , Ummar Dzariff, Nabil Aqil


Lagu-lagu yang menyinari drama ini adalah lagu Entah Apa nyanyian Sarah Suhairi dan Aepul Roza. Lagu lain adalah nyanyian Ande Bernade, berjudul Penat. 





OST DRAMA RYAN ARALYN | Sarah Suhairi & Aepul Roza Lirik Entah Apa (Official Music Video) 



Berikan aku waktu
Untuk aku ceritakan
Apa rasanya hati ini
Kau tinggalkan perlahan

Berikan aku raung
untuk aku meluahkan
rasa yang mendalam

Rasa yang takkan pernah
kau faham

Entah apa lagi harus ku cuba
untuk memiliki seluruh hatimu
seluruh cintamu

Entah bila akan aku temukan
semua bahagia 
walau bukan dengan kamu
walau perit harus ku lepaskan

Haruman ini melemparku pergi
kembali pada bila
ku cuba melepaskan semua

Entah apa lagi harus ku cuba
untuk memiliki seluruh hatimu
seluruh cintamu

Entah bila akan aku temukan
semua bahagia 
walau bukan dengan kamu
walau perit harus ku lepaskan

Berikan aku waktu
untuk aku meluahkan 
apa rasanya hati ini
yang kau bunuh perlahan


Selain lagu Entah Apa nyanyian Sarah Suhairi dan Aepul Roza ini, lagu Penat nyanyian Andi Bernadee juga menjadi lagu latar (ost) bagi drama ini. 




Lirik Lagu Penat - Andi Bernadee (Ost Drama Ryam Aralyn) 





Ku hanya mampu 
Memberi secebis dari semua 
Ku takut akan 
Janji 
Yang Diberi atau terima 


Aku tahu tiada 
Pelangi di langit yang gelap 
Tapi aku masih 
Mencari bintang 


Walaupun aku masih lagi meragui 
Usah risau 
Engkau aku percayai 


Takkan pernah 
Takkan penat 
Ku masih mengejar bayangmu 
Hingga ke penamat 

Ku takkan pernah 
Ku Takkan penat 
Ku masih bertahan walau 
Diri semakin berat 
Hanya untukmu 



Baca juga SINOPSIS DRAMA RYAN ARALYN : 
https://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2020/09/sinopsis-drama-ryan-aralyn-lakonan-zul.html?m=1


Aku tak mahu kau bersedih 
Janji ku usahakan lebih 
Istana ku bina untukmu 
Untuk kita bersama 
Disini la tempat dimana kau rehat 
Jika kau terluka akulah ubat 
Ukiran tersenyum 
Melihat engkau 


Walaupun aku masih lagi meragui 
Usah risau 
Engkau aku percayai 


Takkan pernah 
Takkan penat 
Ku masih mengejar bayangmu 
Hingga ke penamat 
Ku takkan pernah 
Ku Takkan penat 
Ku masih bertahan walau 
Diri semakin berat 


Hanya untukmu 
Hanya untukmu 

No comments:

Post a Comment