Monday, March 31, 2014

ADA MASALAH UNTUK FOLLOW BLOG ?

Ok, kat sini saja nak sertakan cara nak follow blog.. Kan ada masalah sekarang ni.. Tak boleh nak follow... Tapi, jangan risau. Ada peny...
Monday, March 31, 2014

AL FATIHAH

Terima berita kurang enak tentang pesawat MH370.  Ya Allah...  Kasihanilah kami Ya Allah....
Thursday, March 27, 2014

DAH ADA TAB MENU SENDIRI

Tadaa... Mempekenalkan tab menu di blog saya : Punyalah dok mencari tutorial semalam. Memang jumpa tutorial nak buat tab menu n...
Monday, March 24, 2014

RESEPI AYAM PERCIK SEDAP !

Kat sini saya nak kongsikan resepi ayam percik yang mudah dan sedap :) Inilah dia rupa ayam percik versi Ros. Versi Ros?.. Ros kan...
Sunday, March 23, 2014

JOM KAHWIN !

Tak sangka pula boleh tersangkut di blog ni bila ada yang mencari keyword macam kat atas tu :) Ayat Melamar Ajak Kahwin Wah, ...
Thursday, March 20, 2014

PETUA SALAH BANTAL

Pernah tak rasa sakit tengkuk @ leher akibat 'salah bantal'? Aduhh sakitnya.. Pagi ni terasa pulak sakitnya ni. Bangun pagi ...
Wednesday, March 19, 2014

MOGA KUAT HADAPI GODAAN

Amboi, tajuk.. hihi.. Godaan?.. Godaan apakah?..  Sebenarnya malu nak cerita, tapi nak buat macam mana.. Blog ni kan dah macam diari...
Monday, March 17, 2014

PAGI ISNIN

Hai..hai..hai.. Selamat pagi :)  Apa khabar semuanya?.. Semoga semuanya sihat.. Seminggu meninggalkan dunia blog seketika. Ecewah......
Tuesday, March 11, 2014

TERUSKAN BERDOA

PIC :KREDIT fb AKUCINTAALLAH DAN FB IKIM FM Jangan pernah berhenti berdoa, agar Allah berikan petunjuk tentang kehilangan pesawa...
Monday, March 10, 2014

SETIAKU MENANTIMU DI SINI

Tajuk entry dah macam tajuk lagu je.. Setiaku menantimu sayang.. hihihi.. Sebenarnya, nak relatedkan dengan penantian saya terhadap a...
Wednesday, March 05, 2014

SAYA BEROTAK KANAN

Tadi bw ke blog  KAK FARAH  , baca entry berkenaan ujian otak.. Tu yang terus tertarik, dan nak buat jugak... Keputusannya? ...
Wednesday, March 05, 2014

CHECK BRIM ONLINE

Pagi ni saja buka akaun nuffnang.. Kot-kot lah ada BE kan.. Tapi, nanhado.. Tak ade. Wahai nuffnang, kenapa tak nak bagi BE kat blog  I...
Wednesday, March 05, 2014

PERKONGSIAN PAGI

Selamat pagi kawan-kawan semua :) Apa khabar?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik.. Sebelum kita memula...
Monday, March 03, 2014

AWAS STROK HABA

Apa khabar semuanya?.. Semoga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Hari ni, saya nak berkongsi tentang Strok Haba... Kawan...
Powered by Blogger.