Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh


Cubalah dengar lagu ni.. Santai je.. Lirik yang bermakna.. Jom hayati liriknya :


Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh

Dalam silauan cahaya membatas pandangan mata
Namun jelas ku lihat kamu
Biarpun ku sedar kau kian jauh
Tinggalkan aku yang rapuh

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku rindui kamu

Apa yang ku fikirkan inilah penyiksaan biarpun beribu tahun
Dan namun kau sentiasa dihatiku menuai senyuman mu

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku merindui kamu

*********


Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
9 February 2015 at 15:04 ×

tak pernah dengar lagi lagu ni, tapi bolehlah cuba dengar...

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:34 ×

:)
semoga sis dimurahkan rezeki zuriat
sama juga dengan nana yang masih berttc

salam perkenalan & jemput ke blog nana

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:34 ×

wow Kak Ros.. layan lagu Noh =p hehehe

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 21:43 ×

pendek je lirik lagunya tu kan

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 23:20 ×

tajuk macam lagu rock...lagu jiwang rupanya.boleh nak dengar sambil terkenang kekasih lama...hehe

Balas
avatar
admin
10 February 2015 at 14:09 ×

lagu ni tak kena ngan selera akak...hihihi tak kencang utk akak :)

Balas
avatar
admin
11 February 2015 at 09:23 ×

Belum dengar lagi lagu ni..nanti nka dengar lah :)

Balas
avatar
admin
11 February 2015 at 10:27 ×

lirik y mpunyai mksud mdalam

Balas
avatar
admin
11 February 2015 at 12:54 ×

1st time dengar lagu ni...ok la...relax je lagu nya

Balas
avatar
admin
11 February 2015 at 23:34 ×

aaa...ni pernah dengar dahh

Balas
avatar
admin
13 February 2015 at 09:10 ×

Belum pernah dengar...

Balas
avatar
admin
13 February 2015 at 11:46 ×

kak wana pun belum penah dengar lagi lagu ni tapi liriknya indah..dalam makna ;D

Balas
avatar
admin
14 February 2015 at 10:56 ×

oh, tak pernah dengar lak noh ada buat lagu baru. nanti nak try dengar ^^

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 14:37 ×

yup best. kena dengan jiwa Ros :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment