Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh - INILAH REALITI

Monday, 9 February 2015

Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh


Cubalah dengar lagu ni.. Santai je.. Lirik yang bermakna.. Jom hayati liriknya :


Lirik Lagu Angin Kencang - Noh Salleh

Dalam silauan cahaya membatas pandangan mata
Namun jelas ku lihat kamu
Biarpun ku sedar kau kian jauh
Tinggalkan aku yang rapuh

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku rindui kamu

Apa yang ku fikirkan inilah penyiksaan biarpun beribu tahun
Dan namun kau sentiasa dihatiku menuai senyuman mu

Angin kencang membawa kau
Jauh ke sana kau hilang terus tanpa khabar
Tidur malam ku mimpi indah ingat kamu ku merindui kamu

*********


15 comments:

  1. tak pernah dengar lagi lagu ni, tapi bolehlah cuba dengar...

    ReplyDelete
  2. :)
    semoga sis dimurahkan rezeki zuriat
    sama juga dengan nana yang masih berttc

    salam perkenalan & jemput ke blog nana

    ReplyDelete
  3. wow Kak Ros.. layan lagu Noh =p hehehe

    ReplyDelete
  4. pendek je lirik lagunya tu kan

    ReplyDelete
  5. tajuk macam lagu rock...lagu jiwang rupanya.boleh nak dengar sambil terkenang kekasih lama...hehe

    ReplyDelete
  6. lagu ni tak kena ngan selera akak...hihihi tak kencang utk akak :)

    ReplyDelete
  7. Belum dengar lagi lagu ni..nanti nka dengar lah :)

    ReplyDelete
  8. 1st time dengar lagu ni...ok la...relax je lagu nya

    ReplyDelete
  9. kak wana pun belum penah dengar lagi lagu ni tapi liriknya indah..dalam makna ;D

    ReplyDelete
  10. oh, tak pernah dengar lak noh ada buat lagu baru. nanti nak try dengar ^^

    ReplyDelete