MATA SEGAR BUGAR

February 15, 2015


Esok kerja, boleh pula mata ni rilek je. Tak ada tanda -tanda mengantuk! Bukan main lagi yer. Aduhai dah pukul 2 pagi. Esok nak bangun pukul 5 pagi. Sebabnya kena gerak awal dari Batu Pahat kan, nak balik Jb.. Esok mulalah nanti sakit kepala kat office sebab tak cukup tidur... 


Gambar sekadar hiasan. Syoknya dia dua beradik tidur. Hihi.



You Might Also Like

13 comments

  1. wah..2 pagi masih tak tido..saya dah mimpi dah time tu kak.. semoga .......semuanya dipermudahkan ya..insyaaAllah.. :D

    ReplyDelete
  2. Ada yang menggangu bila kita tak dapat tido

    ReplyDelete
  3. Harap tak tersengguk-senggul la Rose pagi ni :)

    ReplyDelete
  4. kalau xckup tdo mmg sakit kpla esoknya

    ReplyDelete
  5. tulah..kekadang bila paksa mata taknak tidur pula..huhu

    ReplyDelete
  6. rindu kat cik abe kot tu...hehe

    ReplyDelete
  7. Hehehe..xlalu nk tgglkn Cik Abang ni..hehehe

    ReplyDelete
  8. Kalo x ckup tido memg pening kepala. Hehe

    ReplyDelete
  9. x cukup tidu mmg x jadi keje esok nya..isshh..tgk baby ni rasa cam nk kawin cepat2 hihih

    ReplyDelete
  10. woaaah Kak Ros rajin berjaga ke ? ehehe jangan selalu ye kak tak elok..
    nasihat untuk diri sendiri jugak.. CT pun rajin berjaga. esok mula la nak pening
    nak tidur aje sampai petang..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS