MATA SEGAR BUGAR


Esok kerja, boleh pula mata ni rilek je. Tak ada tanda -tanda mengantuk! Bukan main lagi yer. Aduhai dah pukul 2 pagi. Esok nak bangun pukul 5 pagi. Sebabnya kena gerak awal dari Batu Pahat kan, nak balik Jb.. Esok mulalah nanti sakit kepala kat office sebab tak cukup tidur... 


Gambar sekadar hiasan. Syoknya dia dua beradik tidur. Hihi.



Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
15 February 2015 at 02:15 ×

saya pun segar lagi mata nii hehe

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 08:14 ×

wah..2 pagi masih tak tido..saya dah mimpi dah time tu kak.. semoga .......semuanya dipermudahkan ya..insyaaAllah.. :D

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 08:28 ×

Ada yang menggangu bila kita tak dapat tido

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 08:33 ×

Harap tak tersengguk-senggul la Rose pagi ni :)

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 13:40 ×

kalau xckup tdo mmg sakit kpla esoknya

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 20:20 ×

jgn lewat2 tido tau ros..hehehe

Balas
avatar
admin
15 February 2015 at 21:33 ×

tulah..kekadang bila paksa mata taknak tidur pula..huhu

Balas
avatar
admin
16 February 2015 at 09:44 ×

rindu kat cik abe kot tu...hehe

Balas
avatar
admin
16 February 2015 at 13:27 ×

Hehehe..xlalu nk tgglkn Cik Abang ni..hehehe

Balas
avatar
admin
17 February 2015 at 12:57 ×

Kalo x ckup tido memg pening kepala. Hehe

Balas
avatar
admin
17 February 2015 at 14:34 ×

x cukup tidu mmg x jadi keje esok nya..isshh..tgk baby ni rasa cam nk kawin cepat2 hihih

Balas
avatar
admin
25 February 2015 at 07:13 ×

woaaah Kak Ros rajin berjaga ke ? ehehe jangan selalu ye kak tak elok..
nasihat untuk diri sendiri jugak.. CT pun rajin berjaga. esok mula la nak pening
nak tidur aje sampai petang..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment