SEPAHTU JUARA MAHARAJALAWAK MEGA 2014

February 06, 2015



Jangan terkejut tengok tajuk kat atas yer. Keputusan tak diumumkan lagi yer.. Hihi.  Saya ni peminat Sepahtu. So, letaklah tajuk tu. Peminat kumpulan lain jangan marah haaaa... Moga berjaya buat kumpula Sepahtu. Pelbagai cabaran dah dilalui, moga ada kemanisan dipenghujungnya.. Tak tahu kenapa, hati jadi sebak je tengok Jep bila habis persembahan pertama tadi.. 
Moga berjaya buat semua peserta juga.. Zero, Bocey, Nabil dan Shiro. 


You Might Also Like

23 comments

  1. oo peminat sepahtu upanya...noe pun minat jugak :)...tp sejak 2 menjak ni kureng menyengat

    ReplyDelete
  2. Ehh siapa menang?saya kerja tak dpt tgok,huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kumpulan Zero yang menang akak..

      Delete
    2. Kumpulan Zero yang menang akak..

      Delete
  3. sis JM sokong ZERO..harap2 Zero menang hikss

    ReplyDelete
  4. saya suka Jepp walaupon saya tak tgk MLM

    ReplyDelete
  5. Cik Mimie peminat Zero dan Sepahtu :) Keputusan dah keluar Zero Juara :)

    ReplyDelete
  6. nasib baik xada astro kat rumah,kalau tak...........
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak,,,,, mesti melekat depan tv gak kan ;) hihi

      Delete
  7. Hadiah lumayan tuh! Nombor 5 pun dapat ribu-riban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi beza sangat la kak jumlahnya. Nombor 5, 15k, sian Bocey.. Nabil paling untung. Hihi

      Delete
  8. nabil best dpt song je..rezeki anak anak dia kan..zira tgh pegnant bby no 2

    ppsstt: thanks ros.

    ReplyDelete
  9. Samalah..minat Sepahtu jugak.
    Kelakor dorang ni.
    Yet, lawak bahasa xlah melampau sangat setakat yang akak dengar.

    ReplyDelete
  10. hehehe Kak Ros bikin gempak dulu =P

    ReplyDelete
  11. hehehe Kak Ros bikin gempak dulu =P

    ReplyDelete
  12. Wah.. memang penonton tegar. Hehe

    ReplyDelete
  13. tajuk bukan main suspen lagi..hehe

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion