SEPAHTU JUARA MAHARAJALAWAK MEGA 2014



Jangan terkejut tengok tajuk kat atas yer. Keputusan tak diumumkan lagi yer.. Hihi.  Saya ni peminat Sepahtu. So, letaklah tajuk tu. Peminat kumpulan lain jangan marah haaaa... Moga berjaya buat kumpula Sepahtu. Pelbagai cabaran dah dilalui, moga ada kemanisan dipenghujungnya.. Tak tahu kenapa, hati jadi sebak je tengok Jep bila habis persembahan pertama tadi.. 
Moga berjaya buat semua peserta juga.. Zero, Bocey, Nabil dan Shiro. 


Previous
Next Post »

23 comments

Click here for comments
7 February 2015 at 00:09 ×

oo peminat sepahtu upanya...noe pun minat jugak :)...tp sejak 2 menjak ni kureng menyengat

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 00:16 ×

Ehh siapa menang?saya kerja tak dpt tgok,huhu

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 00:17 ×

sis JM sokong ZERO..harap2 Zero menang hikss

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 08:09 ×

saya suka Jepp walaupon saya tak tgk MLM

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 10:10 ×

Cik Mimie peminat Zero dan Sepahtu :) Keputusan dah keluar Zero Juara :)

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 10:24 ×

nasib baik xada astro kat rumah,kalau tak...........
hehehe

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 14:59 ×

Kita sama! Kita sama!

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 15:00 ×

Hadiah lumayan tuh! Nombor 5 pun dapat ribu-riban :)

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:16 ×

Ye peminat sejati Sepahtu.. Hihi

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:17 ×

Kumpulan Zero yang menang akak..

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:17 ×

Kumpulan Zero yang menang akak..

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:17 ×

Dorang juara ;) hihi

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:17 ×

Sama lah dengan kak Ros ;)

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:18 ×

Ye cik Mimie, zero juara!

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:18 ×

Kalau tak,,,,, mesti melekat depan tv gak kan ;) hihi

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 22:20 ×

Tapi beza sangat la kak jumlahnya. Nombor 5, 15k, sian Bocey.. Nabil paling untung. Hihi

Balas
avatar
admin
8 February 2015 at 00:03 ×

nabil best dpt song je..rezeki anak anak dia kan..zira tgh pegnant bby no 2

ppsstt: thanks ros.

Balas
avatar
admin
8 February 2015 at 21:14 ×

Samalah..minat Sepahtu jugak.
Kelakor dorang ni.
Yet, lawak bahasa xlah melampau sangat setakat yang akak dengar.

Balas
avatar
admin
8 February 2015 at 23:42 ×

Xlayan sgt mlm ni. Hihihi

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:38 ×

hehehe Kak Ros bikin gempak dulu =P

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:38 ×

hehehe Kak Ros bikin gempak dulu =P

Balas
avatar
admin
13 February 2015 at 09:21 ×

Wah.. memang penonton tegar. Hehe

Balas
avatar
admin
13 February 2015 at 11:58 ×

tajuk bukan main suspen lagi..hehe

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment