TIADA SIARAN LANGSUNG PERLAWANAN PIALA FA MALAM NI! - INILAH REALITI

Friday, 27 February 2015

TIADA SIARAN LANGSUNG PERLAWANAN PIALA FA MALAM NI!


Kecewa sikit sebab tak ada siaran langsung perlawanan Piala FA malam ni. Hak penyiaran telah diberikan pada RTM dan Media Prima. Tapi, tak ada pula live malam ni. Soalan yang bermain di hati, hanya perlawanan hari Sabtu je ke dorang kan tayangkan?.. 


Diharapkan lebih banyak siaran langsung lepas ni. Sebab dah dapat hak penyiaran tu, siarkan lah kan :) hihi.. Dan juga janganlah siarkan perlawanan yang sama pada hari yang sama. RTM dan Media Prima, siarkanlah perlawanan yang berbeza yer :)

~~Tetiba teringat kat Astro Arena.


10 comments: