TIADA SIARAN LANGSUNG PERLAWANAN PIALA FA MALAM NI!


Kecewa sikit sebab tak ada siaran langsung perlawanan Piala FA malam ni. Hak penyiaran telah diberikan pada RTM dan Media Prima. Tapi, tak ada pula live malam ni. Soalan yang bermain di hati, hanya perlawanan hari Sabtu je ke dorang kan tayangkan?.. 


Diharapkan lebih banyak siaran langsung lepas ni. Sebab dah dapat hak penyiaran tu, siarkan lah kan :) hihi.. Dan juga janganlah siarkan perlawanan yang sama pada hari yang sama. RTM dan Media Prima, siarkanlah perlawanan yang berbeza yer :)

~~Tetiba teringat kat Astro Arena.


Previous
Next Post »

10 comments

Click here for comments
28 February 2015 at 12:27 ×

Rajin Kak Ros ikut perkembangan bola sepak ni :)

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 18:12 ×

permintaan seorang peminat bola sepak

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:23 ×

Huhuhu geram ni....

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:24 ×

Ye kak Ros memang minat :)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:24 ×

Ye Jijah.. Ros minat

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 21:40 ×

uuish semangat Kak Ros ngan bolanya..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment