TIADA SIARAN LANGSUNG PERLAWANAN PIALA FA MALAM NI!

February 27, 2015


Kecewa sikit sebab tak ada siaran langsung perlawanan Piala FA malam ni. Hak penyiaran telah diberikan pada RTM dan Media Prima. Tapi, tak ada pula live malam ni. Soalan yang bermain di hati, hanya perlawanan hari Sabtu je ke dorang kan tayangkan?.. 


Diharapkan lebih banyak siaran langsung lepas ni. Sebab dah dapat hak penyiaran tu, siarkan lah kan :) hihi.. Dan juga janganlah siarkan perlawanan yang sama pada hari yang sama. RTM dan Media Prima, siarkanlah perlawanan yang berbeza yer :)

~~Tetiba teringat kat Astro Arena.


You Might Also Like

10 comments

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion