DANGA BAY - INILAH REALITI

Tuesday, 10 July 2012

DANGA BAY

Hai semua.. Selamat Petang...

Hari cuma nak share satu tempat menarik di Johor Bahru.

iaitu

DANGA BAY






Kat sini ramai sangat orang waktu malam. Yang datang bersama keluarga, yang datang melepak, yang datang nak tenangkan hati... dan macam-macam lah lagi tujuan mereka. hehhehe..

Ni lah dia kapal yang terdapat kat pantai Danga Bay tuh :)


Ni pula antara permainan yang terdapat kat sini. Kira macam fun fair la.



 Kat bawah ni pulak suasana kat Danga Bay, di waktu petang. Ramai orang lepak-lepak kat sini. Memang tenang je rasa. Macam saya dengan suami, kitorang makan asikrim.. Nyum2.. sedap...makan ais krim sambil angin sepoi-sepoi bahasa menghembus pipi.. hehhe..








Jom la ke Danga Bay :)


Ros.reeza

6 comments:

  1. tak pernah sampai lagi ke sini :(

    ReplyDelete
  2. tempat lepak makan cucuk2 kat lori tu (lupa apa nama makanannyer) masa belajar dulu he3

    ReplyDelete
  3. wahh beznya ayu tak pernah sampai lagi ni ;-)

    ReplyDelete
  4. mama pun baru pergi sane bulan may lepas..mmg happening kan malam2 kat ctu..anak2 pun seronok :)

    ReplyDelete
  5. ni la danga bay... duk dgr org sebut je selama ni.. hihii

    ReplyDelete
  6. dh lama x g danga bay..nape je org johor, tp jauh la...hehe

    ReplyDelete