gelap gelita

July 13, 2012

  Selamat malam semua..

Malam ni saya terpaksa bergelap la dalam bilik. huhuhu... Lampu ni dah macam disko pulak.. kelip-kelip je.. Emm, tadi housemate dah panjat tengok-tengokkan.. Tapi, tak nak jugak dia.. Nampak gayanya esok kena la beli lampu baru ganti.. Makanya, malam ni terpaksa bergelap sementara waktu dalam bilik...

Macam ni la lampunya.. saya ambil kat google je ni

p/s: tak suka bergelap :(



Ros.reeza

You Might Also Like

4 comments

  1. kalau ros, tak boleh gelap sangat.. kena ada cahaya sikit...

    ReplyDelete
  2. Kalo dah terkelip2 baik tutup je, sakit mata...

    Tu la ros, sy pon x suka gelap sgt, kna ada cahaya sikit baru ok...

    ReplyDelete
  3. sapa main kat lampu tu, dok kelip2 :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS