TENGOK ANAK BULAN

July 19, 2012

Hai semua :)

Rasa sekejap je masa berlalu.  Hari ni dah 29 Sya'ban. Malam ni, kita akan tahu bila kita akan mula berpuasa.  

Nampak ke tak ye anak bulan malam ni?

Tak sabar rasanya nak menempuh bulan Ramadhan.. Semoga kita semua akan mendapat kesempatan menjalani ibadah puasa pada tahun ni..


Ros.reeza

You Might Also Like

6 comments

  1. semoga ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita semua..insyaAllah

    ReplyDelete
  2. moga ramadhan klai ni mmbawa rahmat buat kita ;-)

    ReplyDelete
  3. tu lah...sekejap jer kan??

    alhamdulillah dipertemukan lagi kita dgn ramadan...:)

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa ye..puasa betul2 tau..hehehe

    ReplyDelete
  5. selamat menyambut ramadhan :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS