Aiskrim Magnum Yang menggoda - INILAH REALITI

Tuesday, 5 March 2013

Aiskrim Magnum Yang menggoda






Tadi jalan-jalanlah ke blog rakan-rakan blogger. Pastu, singgah ke blog Mama Tisya . Beliau buat entry berkenaan aiskrim Magnum.. Waduhh... Tergoda ai..
 


 
Balik kerja nanti, nak kena cari jugak ni.. huhuhu.. Ada perisa baru kan?.. Tengok kat iklan tu..  Tak ingat pula sekarang ni.. Malas nak google cari.. hiihihi..










12 comments:

  1. aduhla... td pg dh nengok icekrim kt blog k nieza, ni kt blog nih lak... aduhla akak nih udah la tgh ber atkins ni dik oi... noo nooo makanan yg manis... tp nyer brdayakah akak bersbr,...

    ReplyDelete
  2. panas2 ni sedap dpt mkan eskrem..

    ReplyDelete
  3. dan macam dah menjangkit kat sini jer... hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. Pastu yang kat sini pun teringin...

    ReplyDelete
  5. perasan jugak post mama tisya tue..tergoda kan? dahlah panas kat luar

    saya skrg nie asal balik keje je mesti singgah petron beli magnum :)

    ReplyDelete
  6. alahai..rumah saya ada ais kerim ni sebab kakak saya beli sekotak..tinggal satu je lagi..nak? hehehe

    ReplyDelete
  7. nasib baik tgh malam. sejuk. so takla teringin sgt. hehe..

    ReplyDelete
  8. ms pregnant anak 1st dulu suke sgt makan aiskrim ni, tiap kali balik keje mesti singgah beli hihi

    ReplyDelete
  9. fifi dulu time pregnant.. gile aiskrem ni!~ tapi maniskan coklat kat lua tu..

    ReplyDelete
  10. beli stokes kerim letak dlm peti sijuk..hihi

    ReplyDelete