UJIBAKAT RAJALAWAK DI PLAZA ANGSANA - INILAH REALITI

Tuesday, 19 March 2013

UJIBAKAT RAJALAWAK DI PLAZA ANGSANA



Hari Sabtu minggu lepas, saya ke Plaza Angsana dengan suami saya. Masa tu nak pergi cari barang sikit. Masa tu, hujan lebat sangat. Masa saya masuk tu, rupanya ada ujibakat rajalawak tau. Apa lagi, layankan la kejap. hihi. Masa tu jurinya ialah Mr Os dan Ropi. Pengacaranya pula, Arin rajalawak dan Chaca rajalawak. Sempat jugak jumpa Rahim dari kumpulan R2. 

Saya snap gambar dari jauh je. Tak bergambar pun ngan dorang. Persembahan ujibakat tu ok la. Ada yang lawak, ada 
yang tak berapa nak lawak. hihi. Tapi, satulah. Saya hormat dengan keberanian mereka yang masuk ujibakat tu. Mereka berani buat persembahan depan orang ramai dan mampu mengawal perasaan gementar.

Jom layan gambar yang sempat saya ambil.


Pengacaranya, Arin dan Chaca Rajalawak.



Nampak tak Ropi yang jadi juri kat kerusi tu hujung tu.?..





Minat tak rajalawak???






5 comments:

  1. rajalawak? kekadang tengok kekadang miss.. hahaha.. kak fifi memang dasar tak suke tengok tv..

    ReplyDelete
  2. ingatkan ros yg ujibakat. hehehe..

    ReplyDelete
  3. minat tapi xda astro lah pulak..tgk BMB je kat tv3

    ReplyDelete