KEINDAHAN CIPTAAN ALLAH

August 24, 2013




Gambar ni saya ambil di Pulau Beras Basah di Pualau Langkawi. Ada sesiapa yang pernah sampai sini?..

Nanti next entry saya cerita berkenaan percutian sehari saya di Langkawi ye :)

Memang agak rushing sikit.. hihi.. 

Bukan pergi untuk holiday ke honeymoon ke.. hhihi.. Saje je.. Kami suami isteri ni nama je asal dari Kedah,.. Tapi, percaya tak suami saya tak pernah jejak kaki ke Langkawi sebelum ni. Inilah pertama kalinya. :)

Mesti tertanya kan, kenapa saya pergi sekejap sangat.. Bukan ape, kitorang kan duduk Johor. Balik kampung masa raya pun sekejap je. Pastu kena bahagi dua rumah. Rumah mertua di Jitra, dan rumah keluarga saya di Sungai Petani. Tu yang masa amat terhad,. hikhik. Kitorang gi raya ketiga :)







You Might Also Like

10 comments

  1. Salam manis hari Sabtu.... :)

    Terang indah di ufuk hari,
    Pak Rawi tersenyum mengelim bahulu;
    Orang Kedah duduk senegeri,
    Langkawi belum Kulim selalu.

    Jom pi teratak Kak Ummi jom... :)

    ReplyDelete
  2. mun xpernah lagi smpai langkawi..huhu

    ReplyDelete
  3. belum berkesempatan pegi semenanjung m'sia hehe. fae from brunei btw.

    ReplyDelete
  4. sempat lagi ke langkawi ye.. huhu

    ReplyDelete
  5. wah dik....nantiu citer kat cik akak ye...kalau langkawi cik akak memang minat sangat :)

    ReplyDelete
  6. cantiknya permandangan.. :)
    tak pernah sampai ke langkawi lagi..
    tapi tingin nak ke sana..

    ReplyDelete
  7. k.fifi da due kali pergi p.beras basah.... kalau dapat pergi p. payar lagi cantik ros..

    ReplyDelete
  8. Kalau asal Kedah tp tak pernah gi Langkaeii mmg heran jugaklah hehe...tp sebab lelakikan so acceptable lah jugak

    ReplyDelete
  9. wahhh..bestnya. tak berpeluang lg ke sana. bila la dpt ke sana yae hehe..

    ReplyDelete
  10. tenangnya.. dah lama x ke langkawi.. entah bila la dpt ke sana lagi ni..huhuhu...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS