SAMPUL DUIT RAYA ANA MUSLIM - INILAH REALITI

Thursday, 1 August 2013

SAMPUL DUIT RAYA ANA MUSLIM



Minggu lepas, jalan-jalan kat Plaza Angsana. Masuk kedai buku, then terjumpa sampul duit raya ni.. Hihi.. comel je saya tengok. Tu yang beli tu. Budak-budak mesti suka kan?.. 



Sampul duit raya dari bank memang ada. Saje beli yang kartun macam ni. Nak bagi budak-budak happy.. hihi. Happy ker?..


Nak duit raya jugak :)


Tapi, sape yang nak bagi?.. 




17 comments:

  1. mmg sgt comei.. deqla pun suka beli sampul yg mcm ni.. kalo dpt tu biasanya bank punye kan.. dah biasa sgt mcm tu.. hihi

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum
    Salam ramadhan ke 23
    singgah sini pagi ni :)

    ReplyDelete
  3. mmg comey.... tp budak2 lg suka isi dlm dr sampul kot ekekekekeee

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan # 23 ros..comel sampul tu..sape lah nk bg duit raya kat kite kan..dah tua2 gini..hehe..
    nanti bg details name,alamat ngan no tipon ek..
    leh semak entri ni
    http://mama3heroo.blogspot.com/2013/07/kad-raya-untuk-5-orang-pengomen-setia.html

    ReplyDelete
  5. Cantik..mng boleh menarik perhatian budak2 ni..bukan budak je..zara pun berkenan..hee..=D

    ReplyDelete
  6. comel nyer...ita tukar kat bank baru ni dapat sampul upin ipin je.

    ReplyDelete
  7. memg comei sampul duit raya nih

    ReplyDelete
  8. Cantik Ros...budak2 sure happy punyalah

    ReplyDelete
  9. lh happy kalau amount duit dlm tu byk..hahaha :D

    ReplyDelete
  10. comelnye.. tahun ni fifi tak dapat sampul dari bank pon.. habis katenye.. :(

    ReplyDelete
  11. ayut nnt nk crik smapul duit raya upin ipin..hihihi..mesti bdk2x suka kan katun2x popular ni...

    ReplyDelete
  12. done hotlink gan ikea yer ros :)

    ReplyDelete
  13. done hotlink gan ikea yer ros :)

    ReplyDelete
  14. comelnya..kalau thn lepas jai yang bikin sampul raya tahun ini kena beli heheh

    ReplyDelete
  15. comelnya.. kalau dpt kat cikna konfem simpan.. heheh..

    ReplyDelete