ABANG, JANGAN NAKAL!

February 06, 2015



Alahai, abang.. Jangan usik adik nak tidur tu.. Hihihi. Jumpa gambar ni di facebook.. Comel je abang dia kan. Jeles dengan adiklah tu ;)


You Might Also Like

20 comments

  1. Adeh . Kejawak upa baby ya eh..huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe...mesti abg tu jeles ngan adik dia

    ReplyDelete
  3. jelous kot..tu yang nakal semacam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak Aishah.. Kalau ade depan mata, dua dua kena peluk.. Hihu

      Delete
  4. jgn lama sgt...mati adik karang sesak napas hihih

    ReplyDelete
  5. Kepek la idung sik tu nanti..abang jeles hidung adik mancung ye? hihihi

    ReplyDelete
  6. Bila tengok gambar baby siapa pun mesti suka Ros..

    ReplyDelete
  7. habislah adik tu karang makin besar makin kena buli... hahahaha kesian adik

    ReplyDelete
  8. Alamakk tutup hidung ke tu.. abg jgn nakal2 ye

    ReplyDelete
  9. bahaya ni.. jgn la ank buah yg si abgnya buay mcm ni kat adik dia baru lahir tu

    ReplyDelete
  10. hahaha.lwak..
    tp betul kata ZF,kena berjaga2..kita tak tahu bebudak ni fikir apa kan..huhu

    ReplyDelete
  11. alahai... apalah si abang buat macam tu.... hahahhaa. sampai hati ye..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS