ABANG, JANGAN NAKAL!



Alahai, abang.. Jangan usik adik nak tidur tu.. Hihihi. Jumpa gambar ni di facebook.. Comel je abang dia kan. Jeles dengan adiklah tu ;)


Previous
Next Post »

20 comments

Click here for comments
6 February 2015 at 11:08 ×

Adeh . Kejawak upa baby ya eh..huhu

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 11:10 ×

hehehe...mesti abg tu jeles ngan adik dia

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 11:15 ×

hihi..comel betul...

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 11:25 ×

Hahaha. ingatkan apa tadi :)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 12:34 ×

jelous kot..tu yang nakal semacam tu

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 12:53 ×

jgn lama sgt...mati adik karang sesak napas hihih

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:03 ×

Ye kak.. Hihi selambee je abg dia

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:04 ×

;)
comel plus nakal..

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:05 ×

Ye kak Aishah.. Kalau ade depan mata, dua dua kena peluk.. Hihu

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:05 ×

Haaa tu la kan kak JM..

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:53 ×

Kepek la idung sik tu nanti..abang jeles hidung adik mancung ye? hihihi

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 14:56 ×

Bila tengok gambar baby siapa pun mesti suka Ros..

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 15:42 ×

Cutenyee... He He He...

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 15:58 ×

habislah adik tu karang makin besar makin kena buli... hahahaha kesian adik

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 21:50 ×

Alamakk tutup hidung ke tu.. abg jgn nakal2 ye

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 08:13 ×

bahaya ni.. jgn la ank buah yg si abgnya buay mcm ni kat adik dia baru lahir tu

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 10:21 ×

hahaha.lwak..
tp betul kata ZF,kena berjaga2..kita tak tahu bebudak ni fikir apa kan..huhu

Balas
avatar
admin
8 February 2015 at 21:16 ×

Alamakk..lomeh lah adik tu abam nye..

Balas
avatar
admin
14 February 2015 at 22:28 ×

alahai... apalah si abang buat macam tu.... hahahhaa. sampai hati ye..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment