HADIAH DARI BLOGGER CT HUMAIRAH - INILAH REALITI

Tuesday, 3 February 2015

HADIAH DARI BLOGGER CT HUMAIRAH


Assalamualaikum dan selamat pagi :)
Hari ni bersiaran dari Batu Pahat. hihi.. Semalam di JB, hari ni di Batu Pahat? Kan cuti hari ni sebab perayaan Thaipusam, apalagi terus naik bas petang semalam lepas balik kerja tu. hihi. Esok pagi, naik bas semula ke JB untuk bekerja.

Ok, pagi ni nak ucapkan terima kasih buat seorang teman blogger, CT HUMAIRAH. Alhamdulillah, dah terima hadiah dari Ct minggu lepas... 
 Tadaaa:


Terima kasih :) 
Semoga hubungan kita sesama rakan blogger bertambah erat dan mungkin akan bertemu suatu hari nanti, kan?...

Jom singgah ke blog Ct yer :
http://sitiyangmenaip.blogspot.com/



31 comments:

  1. tahniah kak..! :D
    lawa nya sticker..! xnampak dr depan ,dr belakang pun dah thu lawa.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ;)
      memang cantik sticker tu, Nana

      Delete
    2. sticker untuk cermin mmg blur cem tu =)

      Delete
  2. Tahniah, Rose. Akak pun merasa dapat ole2 drpd CT. Baru nak up entri ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak Farrah ;) Alhamdulillah rezeki kak ;)

      Delete
  3. Wahh.. tahniah dapat hadiah.. :)

    ReplyDelete
  4. ohh comelnya kucing.sticker pun comel

    ReplyDelete
  5. tahniah kak Ros!ni baru balik dari blog dia ni..haha..

    ReplyDelete
  6. alaa...x aci..sis JM x dapat pung ehehhe...

    Alhamdulillah rezeki ber blog kan..jumpa ramai kawan2 baik dan pemurah...barubertambah semangat nk ber blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. haip haaaip haaaip.. abam posmen sorok mana Akak JM nye..

      Delete
  7. Tahniah.
    Akak baru terima rini.
    Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  8. hehehe alhamdulillah da sampai =)
    alamat akaklah paling panjang kak.. siap ada kurungan.. bilik lah karung la..
    hahaha.. epic time dok tulis alamat gelak2..

    ReplyDelete
  9. saya pun dapat! weeee~ :D tahniah kak Ros ^^

    ReplyDelete