HADIAH DARI BLOGGER CT HUMAIRAH


Assalamualaikum dan selamat pagi :)
Hari ni bersiaran dari Batu Pahat. hihi.. Semalam di JB, hari ni di Batu Pahat? Kan cuti hari ni sebab perayaan Thaipusam, apalagi terus naik bas petang semalam lepas balik kerja tu. hihi. Esok pagi, naik bas semula ke JB untuk bekerja.

Ok, pagi ni nak ucapkan terima kasih buat seorang teman blogger, CT HUMAIRAH. Alhamdulillah, dah terima hadiah dari Ct minggu lepas... 
 Tadaaa:


Terima kasih :) 
Semoga hubungan kita sesama rakan blogger bertambah erat dan mungkin akan bertemu suatu hari nanti, kan?...

Jom singgah ke blog Ct yer :
http://sitiyangmenaip.blogspot.com/



Previous
Next Post »

31 comments

Click here for comments
3 February 2015 at 08:26 ×

tahniah kak..! :D
lawa nya sticker..! xnampak dr depan ,dr belakang pun dah thu lawa.. hehe

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 08:52 ×

Tahniah, Rose. Akak pun merasa dapat ole2 drpd CT. Baru nak up entri ni :)

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 09:21 ×

Tshniah ros dpt hadiah..")

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 10:31 ×

Wahh.. tahniah dapat hadiah.. :)

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 10:37 ×

Terima kasih ;)
memang cantik sticker tu, Nana

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 10:38 ×

Tq kak Farrah ;) Alhamdulillah rezeki kak ;)

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 10:52 ×

ohh comelnya kucing.sticker pun comel

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 11:45 ×

wahhh tahniahh akak :D

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 14:44 ×

Alhamdulillah, tahniah ye ... rezeki ni ...

Malaysia Best Blog 2015

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 15:40 ×

tahniah kak Ros!ni baru balik dari blog dia ni..haha..

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 19:15 ×

alhamdulillah..rezeki

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:36 ×

Terima kasih kak ;)

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:36 ×

Ye comel belaka ;)

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:37 ×

Ye HH.. Alhamdulillah

Balas
avatar
admin
3 February 2015 at 23:37 ×

Sal pergi bom blog Ct ke? Hihihi

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 13:25 ×

alaa...x aci..sis JM x dapat pung ehehhe...

Alhamdulillah rezeki ber blog kan..jumpa ramai kawan2 baik dan pemurah...barubertambah semangat nk ber blog

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 13:43 ×

follow ig dia jugak..ctroro.. =)

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 19:34 ×

Tahniah.
Akak baru terima rini.
Alhamdulillah..

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 08:29 ×

saya pon dah dpt dri CT

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:41 ×

sticker untuk cermin mmg blur cem tu =)

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:42 ×

bom nuklear Kak Ros.. hahaha

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:42 ×

haip haaaip haaaip.. abam posmen sorok mana Akak JM nye..

Balas
avatar
admin
9 February 2015 at 16:43 ×

hehehe alhamdulillah da sampai =)
alamat akaklah paling panjang kak.. siap ada kurungan.. bilik lah karung la..
hahaha.. epic time dok tulis alamat gelak2..

Balas
avatar
admin
14 February 2015 at 23:18 ×

saya pun dapat! weeee~ :D tahniah kak Ros ^^

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment