TAG NAMA DARI BLOGGER BUDAK


Assalamualaikum dan selamat pagi.. Rasa sekejap je minggu ni berlalu. Hari ni dah hari Khamis.. Esok dah cuti pun.. Apa khabar semua?. Moga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Alhamdulillah, kita masih bernafas di Bumi Allah..

Hari ni hati berbunga riang lepas terima something dari Budak. hihi.. Apakah ia? 
Tag nama dari Budak sebab jadi antara BLOGGER AKTIF JANUARI di blog Budak. 
Tadaaa:


Terima kasih Budak. Moga hubungan kita sesama rakan blogger bertambah erat :)
 Jom kita terjah blog Budak yer :)



Previous
Next Post »

24 comments

Click here for comments
5 February 2015 at 10:28 ×

Esok cuti ? bukan jumaat kerje ? :) Sisi Area mana ?

Saya terjah budak itu :)

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 11:04 ×

waalaikumusalam..... cantik2

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 11:53 ×

Cantikkan budak buat tag nama tu..budak memang kreatif..apapun, tahniah

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 12:32 ×

Esok CUTI...bestnya..sis JM masih bekerja huhhu...

alaa..dh lama x terjah si BUDAK tecik tu

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 15:49 ×

wah.. simple.. tapi nice sangat!~

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 01:41 ×

Khabar baik...yey esok cuti!

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 07:53 ×

Budak memang rajin.
Jom terjah budak..

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 08:19 ×

selamat bercuti...g mana je bercuti ni?...^_^

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 11:13 ×

Tahniah Kak Ros :) Cik Mimie pun dapat jugak :)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:09 ×

Tq kak Wana.. Akak pun ada dapat kan;)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:10 ×

Iya kak JM.. Johor, Jumaat dan Sabtu cuti. Ahad kitorang kerja....

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:11 ×

Ye betul kak Shikin.. Jom jom;)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:11 ×

Terima kasih akak ;)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:12 ×

Terima kasih Cik Mimie.. Cik Mimie pun dapat, tahniah jugak yer

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 20:43 ×

yay!!kita pun dapat

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 08:17 ×

rajin n comei dia buat

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 10:02 ×

cantik dia font..terpikat

Balas
avatar
admin
14 February 2015 at 22:49 ×

seronoknya dapat! saya dah tak aktif januari lepas. so, apapun xde. sobs T__T tahniah kak :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment