TAG NAMA DARI BLOGGER BUDAK

February 05, 2015


Assalamualaikum dan selamat pagi.. Rasa sekejap je minggu ni berlalu. Hari ni dah hari Khamis.. Esok dah cuti pun.. Apa khabar semua?. Moga semuanya berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Alhamdulillah, kita masih bernafas di Bumi Allah..

Hari ni hati berbunga riang lepas terima something dari Budak. hihi.. Apakah ia? 
Tag nama dari Budak sebab jadi antara BLOGGER AKTIF JANUARI di blog Budak. 
Tadaaa:


Terima kasih Budak. Moga hubungan kita sesama rakan blogger bertambah erat :)
 Jom kita terjah blog Budak yer :)



You Might Also Like

24 comments

  1. Esok cuti ? bukan jumaat kerje ? :) Sisi Area mana ?

    Saya terjah budak itu :)

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam..... cantik2

    ReplyDelete
  3. Cantikkan budak buat tag nama tu..budak memang kreatif..apapun, tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak Wana.. Akak pun ada dapat kan;)

      Delete
  4. Esok CUTI...bestnya..sis JM masih bekerja huhhu...

    alaa..dh lama x terjah si BUDAK tecik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya kak JM.. Johor, Jumaat dan Sabtu cuti. Ahad kitorang kerja....

      Delete
  5. wah.. simple.. tapi nice sangat!~

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti...g mana je bercuti ni?...^_^

    ReplyDelete
  7. Tahniah Kak Ros :) Cik Mimie pun dapat jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Cik Mimie.. Cik Mimie pun dapat, tahniah jugak yer

      Delete
  8. seronoknya dapat! saya dah tak aktif januari lepas. so, apapun xde. sobs T__T tahniah kak :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS