Terima hadiah dari Sallly-Photo Card Giveaway - INILAH REALITI

Tuesday, 10 February 2015

Terima hadiah dari Sallly-Photo Card Giveaway


Alhamdulillah, dah selamat sampai  poskad, hadiah dari blogger Sally.


Terima kasih Sally! Menang GA anjuran Sally kat SINI.

Jom terjah blog Sally :) 


53 comments:

  1. Waa.. dpt hadiah ye. Tahniah.. :D

    ReplyDelete
  2. tahniah ya, comelnya kad tu. . :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
    Jemput join segmen saya yg terbaru ni ye..
    Segmen Mencari Bloglist blogahbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. terima kasih sudi ke sini. Nanti Ros gi tengok yer.

      Delete
  4. kita pun dah terima .. gambar tepi ........entah mcm mana nak caap..hahaha
    kad saya mcm kat tepi laut..
    lambat lg baru dpt update.. T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeke. Nanti buat entry tau. Ros pun nak tengok jugak:)

      Delete
    2. Oh yeke. Nanti buat entry tau. Ros pun nak tengok jugak:)

      Delete
  5. Suka tengok kad Sally tu.
    Simple but sweet.
    Teringin nak tempah 1.
    Ada cadangan x sape boleh buat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak, Ros takde info sape yang boleh buat kak Shikin.

      Delete
    2. Takpe,Ros. Nanti akak cari sendiri kalau rajin. Hehe.

      Delete
  6. tahniah Kak Ros.. selalu menang2.. hehe meh sikit aura kemenangan tu =D

    ReplyDelete
  7. wah, murah rezeki awak..tahniah ya :)

    ReplyDelete
  8. wah, tahniah kak Ros! bestnya dapat hadiah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx Amy :) Alhamdulillah ada rezeki Kak Ros kat sini.

      Delete