PERCAYALAH

February 04, 2015

Assalamualaikum. 

Dalam setiap perhubungan, saling percaya mempercayai amat penting. Jangan sesekali kita pandang remeh akan hal ini. Itulah kunci kesetiaan. Ecewahh macam Dokter Cinta daaa,. hi hi hi.


Trust is like a paper,
once it;s crumbled,
it can't be PERFECT.

Bukan mudah nak dapatkan kepercayaan. Begitu mudah nak hancurkan kepercayaan.


You Might Also Like

14 comments

  1. setuju,sekali di khianati payah dah huhuuu

    ReplyDelete
  2. setuju dengan kata2 tu..memang susah nak raih kepercayaan orang tapi kalau buat betul dan niat yang baik pasti dapatkan..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup kak Wana, asal kita ikhlas kan:)

      Delete
  3. Saya susah nak percaya sesiapapun walaupun saya nampak macam seseorang yang cepat memberi kepercayaan.
    Sekadar berhati-hati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeke kak Shikin? Sekarang ni memang perlu berhati-hati.. Luaran lain , dalaman pun lain...

      Delete
  4. AGREED sgt!!! begitu juga jka hati pernah terluka..pasti akan ada kesan nya huhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak hilangkan kesannya tu yang memgambil masa yang panjang sikit...

      Delete
  5. Setuju! sekali kepercayaan dikhianati, sampai bila2 susah nk percaya lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye cik Mimie.. Sebab hati dah terluka kan.

      Delete
  6. jika seseorg telah mempercayai kita, jgn sesekali kita persia kan

    ReplyDelete
  7. betul2. jangan mudah sangat hancurkan kepercayaan orang pada kita. naya jadinya.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS