WORDLESS WEDNESDAY #89 : PERCAYALAH



Trust is like a paper,
once it;s crumbled,
it can't be PERFECT.

p/s :Bukan mudah nak dapatkan kepercayaan. Begitu mudah nak hancurkan kepercayaan.


Previous
Next Post »

14 comments

Click here for comments
4 February 2015 at 17:05 ×

setuju,sekali di khianati payah dah huhuuu

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 17:11 ×

setuju dengan kata2 tu..memang susah nak raih kepercayaan orang tapi kalau buat betul dan niat yang baik pasti dapatkan..^_^

Balas
avatar
admin
4 February 2015 at 19:28 ×

Saya susah nak percaya sesiapapun walaupun saya nampak macam seseorang yang cepat memberi kepercayaan.
Sekadar berhati-hati..

Balas
avatar
admin
5 February 2015 at 11:46 ×

AGREED sgt!!! begitu juga jka hati pernah terluka..pasti akan ada kesan nya huhhu

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 11:15 ×

Setuju! sekali kepercayaan dikhianati, sampai bila2 susah nk percaya lagi..

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:16 ×

Yup kak Wana, asal kita ikhlas kan:)

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:17 ×

Oh yeke kak Shikin? Sekarang ni memang perlu berhati-hati.. Luaran lain , dalaman pun lain...

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:17 ×

Nak hilangkan kesannya tu yang memgambil masa yang panjang sikit...

Balas
avatar
admin
6 February 2015 at 13:18 ×

Ye cik Mimie.. Sebab hati dah terluka kan.

Balas
avatar
admin
7 February 2015 at 08:19 ×

jika seseorg telah mempercayai kita, jgn sesekali kita persia kan

Balas
avatar
admin
14 February 2015 at 23:04 ×

betul2. jangan mudah sangat hancurkan kepercayaan orang pada kita. naya jadinya.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment