ZERO JUARA MAHARAJALAWAK MEGA 2014! - INILAH REALITI

Saturday, 7 February 2015

ZERO JUARA MAHARAJALAWAK MEGA 2014!



Tahniah kumpulan Zero! 
Walau hati ni nak Sepahtu jadi juara. Hihi. 
Ramai yang nak Zero menang kan.. Tahniah lagi sekali.. Zero memang layak menjadi juara pun ;)
Segala usaha mereka selama 13 minggu, akhirnya membuahkan hasil.. Lepas ni mesti rindu kat 'Melati'.. Hihi.


21 comments:

  1. ramai malam ni dok pos pasal mlm.. hihi

    ReplyDelete
  2. Akaklah antara orang yang nak Zero menang ;)

    ReplyDelete
  3. Suka sangat Zero menang...hehe..Melati dah nak kahwin dah pertengahan bulan ni :) Tahniah buat zero dan superhero yang lain :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, rezeki mereka.. Boleh tambah buat belanje kawen kan

      Delete
    2. ahaks...terkejut "melati' nk kahwin sudah

      Delete
  4. zero tu ada siapa kak?
    ramai update cerita MRM ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn MRM lah nana, MLM maharaja lawak mega bukan makan lewat malam heeee or MRM mata rambang memandang heee

      Delete
    2. Nana, dalam kumpulan Zero ni, dorang 3 beradik dari Sabah..

      Delete
  5. Yeayyy itu yg sis JM harapkan supaya Zero menang sbb suka sgt pada yg berambut apro tu

    ReplyDelete
  6. rahniah buat zero
    rezeki dorang tiga beradik kan
    ciksu xda langgan astro warna, tp smlam gigih soh cik abe top up kredit nk tgk mlm.hahaha..
    ciksu guna njoi.. xda dlm pakej..

    tgk separuh j smlam pastubtlelap sbb setiap malam koi 930 ciksu dh lena..

    ReplyDelete
  7. Tak tengokk...tido awal.
    Mak x minat Zero. Akak ok jerr.

    ReplyDelete
  8. hatiku pada Shiro huuurm... dah rezeki nak buat macam mana..

    ReplyDelete
  9. hoyeahh!! zero juara..tahniah buat mereka..

    ReplyDelete
  10. saya suka zero! hahahaha. mula2 lawak dia x kelakar. lama-lama diorang improve. and now the deserve it i think.

    ReplyDelete