GAYA HIDUP SIHAT - INILAH REALITI

Friday, 20 March 2015

GAYA HIDUP SIHAT


Assalamualaikum.
Jom jalani gaya hidup yang sihat!


Dapat gambar ni dari adik saya. Dia tahu diet kakaknya ni hasil ke laut je kan. Hihi.



23 comments:

  1. Waaaa...... sangat best! Nanti ABM Nak cuba la...

    ReplyDelete
  2. Nak diet jugak laahh.. ha ha ha..

    ReplyDelete
  3. Simple way to stay healthy..;)

    ReplyDelete
  4. diet akak pun selalu ke parit..uhuu :)

    ReplyDelete
  5. kekal sihat.. nice sharing ros :)

    ReplyDelete
  6. aduhai ehehe.. kalo bebetul amalkan ni memang kurus melidi la CT miahaha..

    ReplyDelete
  7. sing in the shower i loooike.. baru fefeeling retis hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis JM suara katak..sesuai stg nyanyi dalam bilik air je

      Delete
    2. sama je kita Kak JM.. hahaha..

      Delete
  8. salah satu nya make love? alamak..nak kahwin hahahahaha

    ReplyDelete
  9. wah, bagus nie..biasa asyik hentam aje..hihi

    ReplyDelete
  10. tips yang bagus ni. bolehlah dipraktikkan :)

    ReplyDelete
  11. Alamak make love
    hehehehehhe
    yg lain insyallah hari2 Smbil g kerja mmg berjalan naik tangga pikul beg sume

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayu no hal....sis JM? gigit jari je lah eheeh

      Delete
  12. perkongsian yang sangat baik..nak minum 2.5 liter air sehari tu belum sampai target..huhu

    ReplyDelete
  13. Senyumla..senyumla..hehe.. :)

    ReplyDelete