GUNTING RAMBUT MAMAK MURAH TAMAN RIA SP


Macam biasalah, tadi buka akaun nuffnang nak tengok jumlah pengunjung hari ni. Sambil tu buka bahagian cpuv, kot-kotlah jumlahnya naik ke kan. Dah tu buka pula bahagian keyword. Eh dah kenapa ni? Kenapa ramai yang cari ni? Keyword 'gunting rambut mamak murah taman ria sp'. Kenapa ramai yang cari ni? Perkara biasa atau ada sesuatu yang terjadi ni?. Keliru kejap. Hihi.


Ala, tak kisahlah kan.. Asalkan menyumbang juga trafik kat sini ;)

Previous
Next Post »

19 comments

Click here for comments
13 March 2015 at 05:18 ×

Hahaha betul tu, takpe Kak Ros asalkan menyumbang hehe

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 07:05 ×

ramai org nak potong ram but kt sp ni.hehe

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 10:53 ×

ade ke kat sana yg murah tu ..... lama x balik sp ....

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 10:55 ×

ramainya cari kedai gunting murah..mamak yg gunting! why cari mamak? ehehe

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 11:27 ×

amboi..tingginya rating..apsal tu ros?hihi

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 13:37 ×

ramainya nak p gunting rambut..hii

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 19:30 ×

Hihi pelik sikit sebab ramai yang cari

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 19:30 ×

Hahhaha agaknya kot. Kerlasss siap google dulu sebelum potong rambut

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 19:32 ×

Ros pun tak tahu kak ;)

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 19:33 ×

Tak tahu kak JM.. Hihi..

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 19:34 ×

Tu la. Tiba-tiba pula

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 19:34 ×

Tak tahu Kak Wana. Ramai tu yg cari kan

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 22:18 ×

penangan google dr blog ros..hebat gak tu

Balas
avatar
admin
14 March 2015 at 10:49 ×

Wah, famous nya kedai gunting mamak taman SP tu..hehe :)

Balas
avatar
admin
15 March 2015 at 13:51 ×

Macam2 jenis layang-layang :)

Balas
avatar
admin
16 March 2015 at 12:40 ×

amboi.. mamak nye tempat gunting rambut pun ado.. ehehe.. epik..

Balas
avatar
admin
16 March 2015 at 13:44 ×

hahaha.
nanti ros balik kena pi carik jugak la.hihi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment