GUNTING RAMBUT MAMAK MURAH TAMAN RIA SP - INILAH REALITI

Thursday, 12 March 2015

GUNTING RAMBUT MAMAK MURAH TAMAN RIA SP


Macam biasalah, tadi buka akaun nuffnang nak tengok jumlah pengunjung hari ni. Sambil tu buka bahagian cpuv, kot-kotlah jumlahnya naik ke kan. Dah tu buka pula bahagian keyword. Eh dah kenapa ni? Kenapa ramai yang cari ni? Keyword 'gunting rambut mamak murah taman ria sp'. Kenapa ramai yang cari ni? Perkara biasa atau ada sesuatu yang terjadi ni?. Keliru kejap. Hihi.


Ala, tak kisahlah kan.. Asalkan menyumbang juga trafik kat sini ;)

19 comments:

  1. Hahaha betul tu, takpe Kak Ros asalkan menyumbang hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi pelik sikit sebab ramai yang cari

      Delete
  2. ramai org nak potong ram but kt sp ni.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha agaknya kot. Kerlasss siap google dulu sebelum potong rambut

      Delete
  3. ade ke kat sana yg murah tu ..... lama x balik sp ....

    ReplyDelete
  4. ramainya cari kedai gunting murah..mamak yg gunting! why cari mamak? ehehe

    ReplyDelete
  5. amboi..tingginya rating..apsal tu ros?hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahu Kak Wana. Ramai tu yg cari kan

      Delete
  6. ramainya nak p gunting rambut..hii

    ReplyDelete
  7. penangan google dr blog ros..hebat gak tu

    ReplyDelete
  8. Wah, famous nya kedai gunting mamak taman SP tu..hehe :)

    ReplyDelete
  9. Macam2 jenis layang-layang :)

    ReplyDelete
  10. amboi.. mamak nye tempat gunting rambut pun ado.. ehehe.. epik..

    ReplyDelete
  11. hahaha.
    nanti ros balik kena pi carik jugak la.hihi

    ReplyDelete