LUAHAN CIK ROSE?


Assalamualaikum.

Diam bukan bererti hilang
Cuma mencari sedikit ruang 

Sunyi bukan bererti bosan
Cuma lelah datang menghimpit

Kaku bukan bererti benci
Cuma malu mengungkap rasa

Kelu bukan bererti jauh
Cuma terasa asing sebentar

Luah bukan bererti sedih
Cuma lahirkan isi jiwa



Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
25 March 2015 at 22:15 ×

Indah kata2 tu dan dalam maknanya:)

Balas
avatar
admin
25 March 2015 at 22:46 ×

Bertabahla kak ros
semoga sekuanya baik2 saje

Balas
avatar
admin
25 March 2015 at 23:13 ×

kdg2 kita perlu juga luahan apa dlm hati kita.. jgn pendam sorg2...

Balas
avatar
admin
25 March 2015 at 23:46 ×

eh eh mcm kena pulak dgn situasi ciksu ni haaa.

Balas
avatar
admin
26 March 2015 at 08:43 ×

Bertabahlah ye, semoga mendapat segala yang terbaik dari Ilahi

Balas
avatar
admin
26 March 2015 at 16:04 ×

sabarlah ada jua berlaku.. Allah ada bersama kita ^_^

Jom Vote blog acik bagi msmw

Balas
avatar
admin
26 March 2015 at 16:44 ×

bermadah di siang hari..hehe

Balas
avatar
admin
27 March 2015 at 08:15 ×

mcm matahari yg hilang waktu hujan, dia akan muncul semula bersama pelangi. Sama mcm kita, terguris luka,sakit pedih,tp Allah nak bagi kita perasaan indah bila kawan² n yg tersayang dtg memujuk.. betul tak?
hope apa sya ckp ni kenalah dhn.situasi rose.. kalau x kena, anggaplah sy merapu je..hehehe

Balas
avatar
admin
27 March 2015 at 17:01 ×

nice! mendalam maksudnya tu..sabar ye ros

Balas
avatar
admin
28 March 2015 at 07:47 ×

Kadang-kadang kita perlu ruang utk diri sendiri juga kan,..

Balas
avatar
admin
30 March 2015 at 15:08 ×

dalam makna kata2 tu..apapun, take care ya ros..

Balas
avatar
admin
30 March 2015 at 19:15 ×

Moga Allah kurniakan yang terbaik buat Ros.
Jangan cepat berputus asa ye.

Balas
avatar
admin
2 April 2015 at 14:35 ×

alaaa nape ni Kak Ros.. namola sedey2.. kami nak Kak Ros happy2..

Balas
avatar
admin
6 April 2015 at 15:51 ×

Kak Ros xmo moody2 ye :) Nanti tak comel..Senyum sikit :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment