RAYA TAK HABIS LAGI!

March 18, 2015



Balik kerja buka peti ais,
tengok- tengok ada limau! Hahaha. Nak juga 2 kerat, walaupun,,,.

Sedap aihh makan limau mandarin sejuk- sejuk je lalu kat tekak.  Manis pula tu:)

Tu cerita malam tadi sebenarnya. Dok belek- belek peti ais, nampak sebji buah limau. Alhamdulillah.. 


You Might Also Like

17 comments

  1. kite kene pantang limau.. :(((

    ReplyDelete
  2. hahaha sama lah smlm kan dlm laci ofis ada 1 biji. makan hbs da. elok lagi lak tu ~~

    ReplyDelete
  3. raya cina ni cuma dapat rasa sebiji ... jadilah .

    ReplyDelete
  4. rumah kami dah xda limau limau nie..mkn mangga je sekarang dah musimnya hehe

    ReplyDelete
  5. heheheh ni bkn raya tak abis tp limau tak abis hehhehe

    ReplyDelete
  6. hihi mmg sedap sejuk2 gitu..done british

    ReplyDelete
  7. elok lagi limau tu? ishh..kenapa limau ni bermusim je kan

    ReplyDelete
  8. limau mandarin ni musim raya cina je ada..pastu xde dah jumpa

    ReplyDelete
  9. lya kurang mkn limau ni..kebetulan dpt smua y x sedap..

    ReplyDelete
  10. dak habis lagi Kak Ros oooi.. ritu p pasar malam.. amboi diorang jual tiga longgok rm10 saja..
    sakan sungguh beli.. besaq plak tu.. mmg syok..

    ReplyDelete
  11. ciksu ada stok pelam n epal utk rania..
    limau dh lama ilek

    ReplyDelete
  12. Uih.. lama dah Sya x mkn limau.. nampak sedap pulak..

    ReplyDelete
  13. kak wana pun suka makan limau yang sejuk ni..rasa nyaman ja tekak.. :)

    ReplyDelete
  14. Setuju dgn Kak Wana..limau yg sejuk sedap sgt2!! heheh..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion