RAYA TAK HABIS LAGI!



Balik kerja buka peti ais,
tengok- tengok ada limau! Hahaha. Nak juga 2 kerat, walaupun,,,.

Sedap aihh makan limau mandarin sejuk- sejuk je lalu kat tekak.  Manis pula tu:)

Tu cerita malam tadi sebenarnya. Dok belek- belek peti ais, nampak sebji buah limau. Alhamdulillah.. 


Previous
Next Post »

17 comments

Click here for comments
18 March 2015 at 09:25 ×

kite kene pantang limau.. :(((

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 09:43 ×

hahaha sama lah smlm kan dlm laci ofis ada 1 biji. makan hbs da. elok lagi lak tu ~~

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 09:52 ×

raya cina ni cuma dapat rasa sebiji ... jadilah .

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 10:35 ×

rumah kami dah xda limau limau nie..mkn mangga je sekarang dah musimnya hehe

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 11:53 ×

heheheh ni bkn raya tak abis tp limau tak abis hehhehe

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 16:31 ×

hihi mmg sedap sejuk2 gitu..done british

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 19:57 ×

elok lagi limau tu? ishh..kenapa limau ni bermusim je kan

Balas
avatar
admin
18 March 2015 at 20:24 ×

limau mandarin ni musim raya cina je ada..pastu xde dah jumpa

Balas
avatar
admin
19 March 2015 at 13:42 ×

lya kurang mkn limau ni..kebetulan dpt smua y x sedap..

Balas
avatar
admin
23 March 2015 at 02:39 ×

dak habis lagi Kak Ros oooi.. ritu p pasar malam.. amboi diorang jual tiga longgok rm10 saja..
sakan sungguh beli.. besaq plak tu.. mmg syok..

Balas
avatar
admin
26 March 2015 at 00:12 ×

ciksu ada stok pelam n epal utk rania..
limau dh lama ilek

Balas
avatar
admin
26 March 2015 at 13:48 ×

Uih.. lama dah Sya x mkn limau.. nampak sedap pulak..

Balas
avatar
admin
30 March 2015 at 15:15 ×

kak wana pun suka makan limau yang sejuk ni..rasa nyaman ja tekak.. :)

Balas
avatar
admin
6 April 2015 at 15:48 ×

Setuju dgn Kak Wana..limau yg sejuk sedap sgt2!! heheh..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment