ROTI TELUR SEDAP! - INILAH REALITI

Wednesday, 11 March 2015

ROTI TELUR SEDAP!




Walaupun rupamu begitu, namun rasamu tetap nombor satu! 

Hai, korang sarapan apa tu? Kalau tak tahu nak makan apa pagi ni, bolehlah buat sendiri je roti telur kan. Ops tapi ni bukan menu sarapan saya hari ni ye. Ni menu minggu lepas. Hihi. Gigih nak masukkan juga gambar ni dalam blog. 

Ringkas dan sedap kan ;)


30 comments:

  1. Replies
    1. Nanti buat ye Yui. Ke masih diet?

      Delete
  2. Betul tu, kalau malas tak tahu nak fikir makan apa buat je roti telur senang hehe

    ReplyDelete
  3. emm French toast kan ni?peberet seisi keluarga juga

    ReplyDelete
  4. akak kalu roti tulur suke mkn ngn gule

    ReplyDelete
  5. kadang tu la supper kite ...lapo je cr mkn ..msk2 pukul 12 tgh mlm

    ReplyDelete
  6. ufairah suke roti telur.. nak lagi best.. buat 2 lapis.. tengah2 kepit cheese. meleleh!~

    ReplyDelete
  7. roti telur cicah ngan sambal..sedapnya. tapi pagi ni makan mee goreng tp tak abis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa tak habis Ainim? Takde selera ke

      Delete
  8. Baru makan roti telur ni petang kemarin..hehe..memang sedap :)

    ReplyDelete
  9. Salam...miss u.
    Dah lama tak meroti telur.. semangat memasak hilang. Now terliur pulak tengok ur roti ni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak. Miss u too! Welcome back akak. Tq singgah sini

      Delete
  10. memang sedapp! cicah sos cili n mayonis..marveless!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul! Tapi Ros jarang makan bubuh mayonis

      Delete
  11. sedapnyaaa.. favret ni.. tp dulu2 la.. sekarang da xbleh makan telur.. sobsob..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke? Nape Chicna tak boleh makan

      Delete
  12. Rini sarapan sosej dengan roti letak cheese.

    ReplyDelete
  13. Akak suka tabur serbuk cinnamon sket... :)

    ReplyDelete
  14. adus Kak Ros ni sajaaaaa je kan nak seksa jiwaku..
    iols tak lunch lagi ni tau.. aduhai..

    ReplyDelete
  15. lama dh x sarapan dgn roti telur ni ros.
    zaman bujang dulu sokmo break fast roti telur
    sbb kak pupu buat..hihi

    ReplyDelete