SENYUMANMU PENAWAR BAGIKU - INILAH REALITI

Saturday, 7 March 2015

SENYUMANMU PENAWAR BAGIKU


THROWBACK. Gambar 7 tahun lalu. Anak sedara perempuan.


Tatkala hati resah seketika, terlihat senyumanmu.. Jadi sejuk kembali. Mak Uda loves you so much! Masa bergerak pantas. Kini dah 10 tahun usiamu. Insyaallah, kasih Mak Uda padamu tetap utuh.





17 comments:

  1. assalamualaikum Ros, mudahan suatu hari nanti Ros jugak akan dapat rezeki yang melimpah ruah aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam Kak Noor.. terima kasih untuk doa itu. Aminn.

      Delete
    2. Akak pun berharap yang sama untuk Ros.
      Moga Allah makbulkan doa Ros.

      Delete
  2. Comeynye dia... Comey macam mak uda dia x? He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak Ude 1000 kali ganda comeyyy nya... haahhahah

      Delete
  3. budak2 mmg suci mukanya. lagi ditenung, lagi sejuk rasa hati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. kalau hati panas, tengok wajah mereka terus sejuk...

      Delete
  4. moga kita ada rezki kita jadi seorang ibu
    insha Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn. Ye kak.. Ros pun doakan untuk akak dan semua rakan-rakan yang lain...

      Delete
  5. Saya takde anak sedara lagi tapi ada sepupu yg baru 3 tahun. Dia lah yang selalu ceriakan rumah sbb ibu saya jaga dia time maksu saya pergi kerja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, ada budak budak ni, meriah rumah...

      Delete
  6. comelnya muka dia... senyum tu. pipi tu, geram! hehe.

    apa nama dia kak ros?

    ReplyDelete
  7. bila lihat senyuman...tak kira lah senyuman sesiapa pun sis JM akan jatuh hati :-)

    ReplyDelete
  8. nampak sweet sangat senyuman tu.. :)

    ReplyDelete
  9. moga ada rezeki ros bergelar ibu..Amin..

    ReplyDelete