SENYUMANMU PENAWAR BAGIKU


THROWBACK. Gambar 7 tahun lalu. Anak sedara perempuan.


Tatkala hati resah seketika, terlihat senyumanmu.. Jadi sejuk kembali. Mak Uda loves you so much! Masa bergerak pantas. Kini dah 10 tahun usiamu. Insyaallah, kasih Mak Uda padamu tetap utuh.





Previous
Next Post »

17 comments

Click here for comments
7 March 2015 at 10:38 ×

assalamualaikum Ros, mudahan suatu hari nanti Ros jugak akan dapat rezeki yang melimpah ruah aminn

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 11:36 ×

Comey je dia senyum :)

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 11:58 ×

Comeynye dia... Comey macam mak uda dia x? He He He...

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 13:38 ×

budak2 mmg suci mukanya. lagi ditenung, lagi sejuk rasa hati :)

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 16:53 ×

moga kita ada rezki kita jadi seorang ibu
insha Allah

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 17:01 ×

Wsalam Kak Noor.. terima kasih untuk doa itu. Aminn.

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 17:02 ×

Mak Ude 1000 kali ganda comeyyy nya... haahhahah

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 17:03 ×

betul tu.. kalau hati panas, tengok wajah mereka terus sejuk...

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 19:00 ×

Saya takde anak sedara lagi tapi ada sepupu yg baru 3 tahun. Dia lah yang selalu ceriakan rumah sbb ibu saya jaga dia time maksu saya pergi kerja :)

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 00:27 ×

Aminn. Ye kak.. Ros pun doakan untuk akak dan semua rakan-rakan yang lain...

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 00:27 ×

Ye, ada budak budak ni, meriah rumah...

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 19:33 ×

comelnya muka dia... senyum tu. pipi tu, geram! hehe.

apa nama dia kak ros?

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 22:56 ×

Akak pun berharap yang sama untuk Ros.
Moga Allah makbulkan doa Ros.

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 08:51 ×

bila lihat senyuman...tak kira lah senyuman sesiapa pun sis JM akan jatuh hati :-)

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 17:08 ×

nampak sweet sangat senyuman tu.. :)

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 23:22 ×

moga ada rezeki ros bergelar ibu..Amin..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment