Friday, July 03, 2015

DOA UNTUK MENDAPATKAN ANAK KEMBAR


Assalamualaikum.

Pagi ni nak share satu doa.. Doa untuk mendapatkan anak kembar.. Perkongsian buat mereka yang tercari-cari doa ni. Saya ambil dari fb. Maaf, tak ingat sumbernya. Sebab save di handphone je.  Kita berusaha, Allah yang menentukan. Tak salah pun kita berusaha. 


Sejujurnya, saya pun masih berusaha.. Moga ada rezeki buat saya dan suami. Juga buat rakan-rakan yang masih menantikannya.. Jangan mudah berputus asa dan sedih.. Jalani hari kita dengan senyuman di bibir. Berusaha selagi terdaya.. Dan jangan mengeluh. Moga dipermudahkan...

Senyum sikit:)

Haaa macam tu lah!



13 comments:

  1. semoga mendapat zuriat yang soleh yer.. amin..

    Jemput join Giveaway

    Giveaways 65jam Saya Nak Domain Percuma

    ReplyDelete
  2. inshaaAllah moga Allah permudahkan ros utk mendapat kembar! kembar sekali gus Allah bagi nanti tau..Amin

    ReplyDelete
  3. kita kan puasa..
    mestilah senyum senyum itu kan sedekah ;p

    aamiin
    ciksu doakan dar jauh.
    yg penting ros.suami isteri kena doa, usaha, ikhtiar tawakal. Allah kan ada..

    ReplyDelete
  4. saya pun ada berangan nak dpt anak kembar . ada juga simpan doanya ...

    ReplyDelete
  5. ok already save..hehe nanti nak buat time lepas kawin >_<

    ReplyDelete
  6. anak kembar dah dapat.

    tp dah ke syurga.

    terima kasih ats perkongsian. sebab saya ada terbaca doa di fb sewaktu mula mengandung dulu.

    dengan izinNya semua terjadi. hmmm

    ReplyDelete
  7. aminnn...
    aida doakan ros dpt anak kembar yg comel.
    in shaa Allah :)

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah kak..mudah-mudahan...

    ReplyDelete
  9. sama la kita....semoga ada rezeki anak untuk kita semua...dpt pulak kembar kan...bestnyerrrrr....aminnnnnn

    ReplyDelete
  10. doa banyak2 insyallah ada rezeki tu nanti!

    ReplyDelete