Lirik Lagu Ingatkan Dia – Wings

 Assalamualaikum
 
Pagi nak kongsikan lagu baru nyanyian Awie. Saya ingat tajuk dia 'mengapa aku yang tidak setia' je. hihi. Sebab liriknya kat chorus tu kan. Rupanya tajuk dia lain. Mesti korang pernah dengar, kan?
 
 Lirik Lagu Ingatkan Dia – Wings 
 
Semenjak awal lagi
Bila ku mengenalimu
Dunia ini serasa
Cuma dalam genggamanku

Ramai yang datang menduga
Namun tak sama denganmu
Aku...percayalah
Biar pun remuk di hati
Akan aku rawat sendiri
Kerana kau aku rela

Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa akukah yang berdosa
Mengapa aku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama

Sesalnya aku cuma
Ingatkan engkau merayu
Itulah kesilapanku
Belum terlewat lagi
Itu kata darimu mudah
Memang begitu indah

Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa akukah yang berdosa
Mengapa aku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama

Musuh tak kenal
Jangan diikut tinggalkan dia
Mengapa aku masih kau goda
Masih kau goda

Mengapa aku yang tidak setia
Mengapa akukah yang berdosa
Mengapa aku mudah terlupa
Janji-janji kita kali pertama
 
 
Semenjak awal lagi Bila ku mengenalimu Dunia ini serasa Cuma dalam genggamanku Ramai yang datang menduga Namun tak sama denganmu Aku percayalah Biar pun remuk di hati Akan aku rawat sendiri Kerana kau aku rela Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama Sesalnya aku cuma Ingatkan engkau merayu Itulah kesilapanku Belum terlewat lagi Itu kata darimu mudah Memang begitu indah Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama Musuh tak kenal Jangan diikut tinggalkan dia Mengapa aku masih kau goda Masih kau goda Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama

This content was illegally copied from http://liriklagu.biz/lirik-lagu-ingatkan-dia-wings/
Semenjak awal lagi Bila ku mengenalimu Dunia ini serasa Cuma dalam genggamanku Ramai yang datang menduga Namun tak sama denganmu Aku percayalah Biar pun remuk di hati Akan aku rawat sendiri Kerana kau aku rela Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama Sesalnya aku cuma Ingatkan engkau merayu Itulah kesilapanku Belum terlewat lagi Itu kata darimu mudah Memang begitu indah Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama Musuh tak kenal Jangan diikut tinggalkan dia Mengapa aku masih kau goda Masih kau goda Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama

This content was illegally copied from http://liriklagu.biz/lirik-lagu-ingatkan-dia-wings/
Semenjak awal lagi Bila ku mengenalimu Dunia ini serasa Cuma dalam genggamanku Ramai yang datang menduga Namun tak sama denganmu Aku percayalah Biar pun remuk di hati Akan aku rawat sendiri Kerana kau aku rela Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama Sesalnya aku cuma Ingatkan engkau merayu Itulah kesilapanku Belum terlewat lagi Itu kata darimu mudah Memang begitu indah Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama Musuh tak kenal Jangan diikut tinggalkan dia Mengapa aku masih kau goda Masih kau goda Mengapa aku yang tidak setia Mengapa akukah yang berdosa Mengapa aku mudah terlupa Janji-janji kita kali pertama

This content was illegally copied from http://liriklagu.biz/lirik-lagu-ingatkan-dia-wings/
Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
11 October 2015 at 11:37 ×

Deepnye lirik .hihu

Balas
avatar
admin
11 October 2015 at 15:02 ×

ni lagu tema untuk Dendam Orang Mati. memang kena la dengan cerita tu

Balas
avatar
admin
21 October 2015 at 11:31 ×

Lagu ni best especially tang chorus :)

Balas
avatar
admin
24 October 2015 at 00:13 ×

dah lama dah jadi ring tone rose :)

Balas
avatar
admin
24 October 2015 at 14:49 ×

Izin berkunjung dan nyimak beritanya gan??

Balas
avatar
admin
29 October 2015 at 21:17 ×

Ye.. mendalam dan menusuk jiwa. Hihi

Balas
avatar
admin
29 October 2015 at 21:18 ×

Ros tak tengok cerita tu..

Balas
avatar
admin
29 October 2015 at 21:24 ×

Owh kak Aishah minat ek lagu ni

Balas
avatar
admin
29 October 2015 at 21:25 ×

A'a kak Farrah.. dok terikut -ikut nyanyi lagu ni.

Balas
avatar
admin
2 November 2015 at 17:05 ×

oh..ini la lagunya ..hahaha
dah lama saya cari ! ingat lirik sebaris dua macma itu.. adoi..
thanks kak rose,lebiu..!

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 18:37 ×

Sedap lagu ni!
i like :-)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment