Tuesday, November 08, 2011

HARI RAYA KORBAN YANG PERTAMA SETELAH BERGELAR ISTERI...

Hari ini saya ingin berkongsi tentang sambutan Hari Raya Korban. Buat pertama kalinya saya menyambutnya sebagai seorang isteri. Kali ini, saya beraya di Johor Bharu bersama dengan suami tersayang. Alhamdulillah.. Masih dipanjangkan usia untuk merasai nikmat Allah swt.

Buat pertama kalinya beraya jauh dari mak ayah dan keluarga.. Tidak seperti tahun-tahun sebelumnya, dah tentu saya sibuk mencari tiket untuk pulang ke kampung lebih awal. Tapi, tidak pada tahun ini.

Saya mencari tiket pada saat-saat terakhir pada tahun ni.. huhu.. Terima kasih pada teman sebilik, Noris yang membelikan tiket tersebut. Nasib baik lah ada jugak tiket. Tak sangka ramai yang membeli tiket awal..

Saya terpaksa bergegas awal ke Terminal Bersepadu Selatan yang terletak di Bandar Tasik Selatan. Seawal jam 6 pagi dah keluar rumah bersama Kak Syal menuju ke Stesen LRT.  Alhamdulillah, jam 7.20 pagi, saya sampai di sana.


Inilah keadaan di Terminal Bersepadu Selatan sewaktu saya sampai:)





Tahun ini, hari raya di sambut dengan keadaan yang sederhana namun meriah:)
Saya beraya di rumah baru:) Terima kasih abg, untuk segala-galanya.. Oleh kerana saya bekerja di Kuala Lumpur, suamilah yang mengambil alih tugas membersihkan dan menghias rumah:)

 Pemandangan dari balkoni rumah:)






No comments:

Post a Comment