BUNGA KERTAS MAK

February 05, 2013




Inilah kenangan, antara pokok bunga Kertas yang mak saya tanam dulu. Mak saya memang minat sangat menanam. Bukan je Bunga Kertas, macam-macam bunga lagi. Alhamdulillah, apa yang mak tanam, semuanya menjadi :)







Saya pun minat juga menanam ni.. Warisi minat mak saya..

Tapi, sejak mak dah berpindah ni. Dah kurang sikit tanam bunga-bunga.. Sekarang ni, lebih kepada buah-buahan.. Buah mempelam, kedondong, nangka.  Rumah mak saya ni area taman perumahan, bukan kampung, jadi memang terhadlah kalau nak menanam kan...








p/s : Pagi ni , saya masih terlibat dengan urusan temuduga. Jadi, lewat sikit saya berjalan ke rumah anda ye :)



You Might Also Like

16 comments

  1. cantik kan
    dulu mak anum pun suka tanam
    macam2 warna

    ReplyDelete
  2. hye...
    salam kenalan ^^
    TQ sudi singgah blog iema
    tajuk lagu kat blog iema, secret song for you ^^

    ReplyDelete
  3. as-salam..sapa tangan sejuk ni tanam apa mudah je menjadi.adik ciksu no 3 ghajin.tanam pokok semua menjadi ;)

    buah mata kucing dah berbuah, dah boleh mkn ;)

    good luck ".

    ReplyDelete
  4. dl ms kt kg, mmg suke menanam ni.. segala pokok sy cube tanam.. dh duk umah teres gini, tanah pun takde..

    ReplyDelete
  5. cantiknye munge2...hihi...ni mesti pndai menanam..smua menjadi.. mcm mak deqla jgk.. minat dia.. =)

    ReplyDelete
  6. wahh mmg mnjdi ni..byk bunga..

    ReplyDelete
  7. samalah mak cikna pun suka bunga kertas. tp cikna tak mewarisinya. huhu..

    ReplyDelete
  8. cantik bunge kertas yang sejambak tu.. macam mama saye jugak.. suke menanam.. kalau kat rumah perak penuh bunge.. kalau rumah kat kajang penuh pokok buah n herba.. ala.. pokok bua masak macam serai, pandan tu.. rindu sangat dekat mama.. :( 6tahun lebih tak jumpe.. semoge mama bahagie di sana..

    ReplyDelete
  9. cantik..dulu mak MV pun suka bunga ni

    ReplyDelete
  10. cantik..dulu mak MV pun suka bunga ni

    ReplyDelete
  11. dulu arwah mak ayut mmg byk sgt tanam..tp skrg tak terjg..tngl 3 pasu je kot bunga yer..sdih rasa :(

    ReplyDelete
  12. Meriah dgn bungalah rumah emak ye Ros. Kakak suka kalau dapat macam ini duduk di luar rumah lama-lama pun tak apa..

    ReplyDelete
  13. suka tanam pokok bunga kertas ye

    ReplyDelete
  14. dlu byk pokok ni kat umh tp mak dh bg org coz trlmpau byk.

    ReplyDelete
  15. cantik... bunga yang mak tanam memang cantik belaka. hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS