BEREHAT BERSAMA KIT KAT - INILAH REALITI

Thursday, 23 May 2013

BEREHAT BERSAMA KIT KAT



Saya beli KIT KAT ni kat office.. Ada orang buat promotion semalam.. Ni kali kedua saya beli. Yang first dulu percuma tupperware,.. Eh, bukan jenama tupperware tau,, Yang biasa-biasa je.. Boleh baca kat entry yang ini.



Sebungkus Kit Kat ni berserta mug, RM10.. Saya pun beli lah sebab berkenan dengan mug dia ni.. Merah gitu.. cantik .. Ada 3 jenis corak.. Yang ni salah satu coraknya...




 Baru bersemangat nak bancuh air nescafe.. Eh, ada kena mengena ke?..hihihi...





9 comments:

  1. eh eh, mcm iklan raja lawak plak..kekeke..

    ReplyDelete
  2. wahh cun cup tu.. semangat buat air kitkat la.. ehh ada ke air kitkat? hahhahaaa..

    ReplyDelete
  3. hahah!

    aku pun suka cawan ni... kami kt opis berlumba-lumba kumpul

    :)

    ReplyDelete
  4. saya dah ade 2 mug kit kat ni dalam koleksi..

    rasa lagi feeling minum air dalam mug tu..eyh?? hihihihii

    ReplyDelete
  5. Assalam
    terima kasih Ros
    ok kjom rehat bersama kit kat, sekejap je licin kalu ada kitkat ni

    ReplyDelete
  6. tgk kitkat akak ni teringat iklan kitkat zizan..huhu

    ReplyDelete
  7. suke jugak klu beli dapat free barang hihi...

    ReplyDelete
  8. cantik la..
    baru punya promotion ke?

    TERINGIN NAK BUAT KOLEKSI..HIHI

    ReplyDelete
  9. comel cawan kit kat ni, kalo ada byk boleh beli berpasang2.. tp harga 1 rm10.. hehe.. kena jaga elok2 ;D

    ReplyDelete